Zobrazit minimální záznam

The Development of the School System in Vinohrady (Prague 2)
dc.contributor.advisorUhlířová, Jana
dc.creatorKošařová, Hana
dc.date.accessioned2017-04-03T09:06:36Z
dc.date.available2017-04-03T09:06:36Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/9102
dc.description.abstractHistorie, s níž se jako žáci během svého procházení školní docházkou setkáváme, nás mnohdy oslovuje výběrově. Ať je to dáno hlubším vztahem ke konkrétním úsekům historie či vztahem k učiteli, který nám ji zpřístupnil. Dějiny pedagogiky, umožňující pohled na vývoj myšlenek, osobností či institucí na pozadí dobového historického kontextu, v sobě snoubí předpoklady porozumět nejen základům učitelské profese, ale porozumět i konkrétnímu dějinnému okamžiku v němž se jako učitelé nacházíme. Proto nelze tuto oblast pedagogiky opomenout. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractHistorie, s níž se jako žáci během svého procházení školní docházkou setkáváme, nás mnohdy oslovuje výběrově. Ať je to dáno hlubším vztahem ke konkrétním úsekům historie či vztahem k učiteli, který nám ji zpřístupnil. Dějiny pedagogiky, umožňující pohled na vývoj myšlenek, osobností či institucí na pozadí dobového historického kontextu, v sobě snoubí předpoklady porozumět nejen základům učitelské profese, ale porozumět i konkrétnímu dějinnému okamžiku v němž se jako učitelé nacházíme. Proto nelze tuto oblast pedagogiky opomenout. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleVývoj školství na Vinohradech (Praha 2) konkretizovaný na historii školy K.V.Raissecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-05-17
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId22129
dc.title.translatedThe Development of the School System in Vinohrady (Prague 2)en_US
dc.contributor.refereeKřivánek, Zdeněk
dc.identifier.aleph000799724
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csHistorie, s níž se jako žáci během svého procházení školní docházkou setkáváme, nás mnohdy oslovuje výběrově. Ať je to dáno hlubším vztahem ke konkrétním úsekům historie či vztahem k učiteli, který nám ji zpřístupnil. Dějiny pedagogiky, umožňující pohled na vývoj myšlenek, osobností či institucí na pozadí dobového historického kontextu, v sobě snoubí předpoklady porozumět nejen základům učitelské profese, ale porozumět i konkrétnímu dějinnému okamžiku v němž se jako učitelé nacházíme. Proto nelze tuto oblast pedagogiky opomenout. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enHistorie, s níž se jako žáci během svého procházení školní docházkou setkáváme, nás mnohdy oslovuje výběrově. Ať je to dáno hlubším vztahem ke konkrétním úsekům historie či vztahem k učiteli, který nám ji zpřístupnil. Dějiny pedagogiky, umožňující pohled na vývoj myšlenek, osobností či institucí na pozadí dobového historického kontextu, v sobě snoubí předpoklady porozumět nejen základům učitelské profese, ale porozumět i konkrétnímu dějinnému okamžiku v němž se jako učitelé nacházíme. Proto nelze tuto oblast pedagogiky opomenout. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990007997240106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV