dc.contributor.advisor | Uhlířová, Jana | |
dc.creator | Košařová, Hana | |
dc.date.accessioned | 2017-04-03T09:06:36Z | |
dc.date.available | 2017-04-03T09:06:36Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/9102 | |
dc.description.abstract | Historie, s níž se jako žáci během svého procházení školní docházkou setkáváme, nás mnohdy oslovuje výběrově. Ať je to dáno hlubším vztahem ke konkrétním úsekům historie či vztahem k učiteli, který nám ji zpřístupnil. Dějiny pedagogiky, umožňující pohled na vývoj myšlenek, osobností či institucí na pozadí dobového historického kontextu, v sobě snoubí předpoklady porozumět nejen základům učitelské profese, ale porozumět i konkrétnímu dějinnému okamžiku v němž se jako učitelé nacházíme. Proto nelze tuto oblast pedagogiky opomenout. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.description.abstract | Historie, s níž se jako žáci během svého procházení školní docházkou setkáváme, nás mnohdy oslovuje výběrově. Ať je to dáno hlubším vztahem ke konkrétním úsekům historie či vztahem k učiteli, který nám ji zpřístupnil. Dějiny pedagogiky, umožňující pohled na vývoj myšlenek, osobností či institucí na pozadí dobového historického kontextu, v sobě snoubí předpoklady porozumět nejen základům učitelské profese, ale porozumět i konkrétnímu dějinnému okamžiku v němž se jako učitelé nacházíme. Proto nelze tuto oblast pedagogiky opomenout. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Vývoj školství na Vinohradech (Praha 2) konkretizovaný na historii školy K.V.Raisse | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-05-17 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 22129 | |
dc.title.translated | The Development of the School System in Vinohrady (Prague 2) | en_US |
dc.contributor.referee | Křivánek, Zdeněk | |
dc.identifier.aleph | 000799724 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Historie, s níž se jako žáci během svého procházení školní docházkou setkáváme, nás mnohdy oslovuje výběrově. Ať je to dáno hlubším vztahem ke konkrétním úsekům historie či vztahem k učiteli, který nám ji zpřístupnil. Dějiny pedagogiky, umožňující pohled na vývoj myšlenek, osobností či institucí na pozadí dobového historického kontextu, v sobě snoubí předpoklady porozumět nejen základům učitelské profese, ale porozumět i konkrétnímu dějinnému okamžiku v němž se jako učitelé nacházíme. Proto nelze tuto oblast pedagogiky opomenout. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | Historie, s níž se jako žáci během svého procházení školní docházkou setkáváme, nás mnohdy oslovuje výběrově. Ať je to dáno hlubším vztahem ke konkrétním úsekům historie či vztahem k učiteli, který nám ji zpřístupnil. Dějiny pedagogiky, umožňující pohled na vývoj myšlenek, osobností či institucí na pozadí dobového historického kontextu, v sobě snoubí předpoklady porozumět nejen základům učitelské profese, ale porozumět i konkrétnímu dějinnému okamžiku v němž se jako učitelé nacházíme. Proto nelze tuto oblast pedagogiky opomenout. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990007997240106986 | |