Zobrazit minimální záznam

The Evaluation of Text-books for the Upper Levels of Primary Schools authorized by the Ministry of Education, Youth and Sport for Music Education
dc.contributor.advisorVeverková, Jana
dc.creatorKoutková, Lucie
dc.date.accessioned2017-04-03T09:06:48Z
dc.date.available2017-04-03T09:06:48Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/9103
dc.description.abstractTato práce se zabývá hodnocením učebnic nakladatelství SPN od autorů Charalambidise, Císaře, Pilky a Matoška, které jsou schváleny Ministerstvem školství mládeže a tělovýchovy a doporučeny k výuce hudební výchovy na základní škole. V prvním oddíle praktické části je podrobně popsána učebnice, která je určena pro sedmý ročník. Pozornost byla věnována její organizační struktuře, obsahu, metodickým a doplňkovým materiálům a klíčovým kompetencím. V druhém oddíle praktické části byly kapitoly celé série učebnic rozčleněny do tematických celků. Poté byl detailně zkoumán celek hudební teorie, který se objevuje ve všech ročnících. Práce se věnuje jeho obsahu, provázanosti, cvičením a aktivitám v něm obsaženým a doporučením, jak s tímto oddílem nejlépe pracovat. V poslední části je představen dotazník, který obsahoval otázky směřované na znalosti hudební teorie, která je v učebnici obsažena, a na písně, které se v učebnicích nachází.cs_CZ
dc.description.abstractThis diploma thesis deals with an evaluation of textbooks issued by SPN publishing house by authors Charalambidis, Císař and Matoška. These textbooks are approved and recommended by Ministry of Education as a teaching material in music lessons. In the first section of practical part, the textbook for the seventh class in elementary school is described. Attention was paid to the structure, content, methodological, supplementary materials and key competencies. In the second section, all chapters in the whole series of textbooks were divided into several thematic groups. After that, the section of musical theory was studied because it was included in all textbooks. The thesis is focused on the content, interconnections, exercises, activities found in the section. The recommendations how to teach effectively with the textbooks were introduced. The last part of the diploma thesis includes a questionnaire that was filled in by the students of the last class in elementary school. The questions were from the field of musical theory that comes from the particular textbooks and the selection of folk and artificial songs sung by the students during musical lessons.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleHodnocení učebnic pro 2. stupeň ZŠ schválených MŠMT k výuce hudební výchovycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-05-21
dc.description.departmentKatedra hudební výchovycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId22183
dc.title.translatedThe Evaluation of Text-books for the Upper Levels of Primary Schools authorized by the Ministry of Education, Youth and Sport for Music Educationen_US
dc.contributor.refereeBělohlávková, Petra
dc.identifier.aleph000616127
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - hudební výchovacs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Musicen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra hudební výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - hudební výchovacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Musicen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato práce se zabývá hodnocením učebnic nakladatelství SPN od autorů Charalambidise, Císaře, Pilky a Matoška, které jsou schváleny Ministerstvem školství mládeže a tělovýchovy a doporučeny k výuce hudební výchovy na základní škole. V prvním oddíle praktické části je podrobně popsána učebnice, která je určena pro sedmý ročník. Pozornost byla věnována její organizační struktuře, obsahu, metodickým a doplňkovým materiálům a klíčovým kompetencím. V druhém oddíle praktické části byly kapitoly celé série učebnic rozčleněny do tematických celků. Poté byl detailně zkoumán celek hudební teorie, který se objevuje ve všech ročnících. Práce se věnuje jeho obsahu, provázanosti, cvičením a aktivitám v něm obsaženým a doporučením, jak s tímto oddílem nejlépe pracovat. V poslední části je představen dotazník, který obsahoval otázky směřované na znalosti hudební teorie, která je v učebnici obsažena, a na písně, které se v učebnicích nachází.cs_CZ
uk.abstract.enThis diploma thesis deals with an evaluation of textbooks issued by SPN publishing house by authors Charalambidis, Císař and Matoška. These textbooks are approved and recommended by Ministry of Education as a teaching material in music lessons. In the first section of practical part, the textbook for the seventh class in elementary school is described. Attention was paid to the structure, content, methodological, supplementary materials and key competencies. In the second section, all chapters in the whole series of textbooks were divided into several thematic groups. After that, the section of musical theory was studied because it was included in all textbooks. The thesis is focused on the content, interconnections, exercises, activities found in the section. The recommendations how to teach effectively with the textbooks were introduced. The last part of the diploma thesis includes a questionnaire that was filled in by the students of the last class in elementary school. The questions were from the field of musical theory that comes from the particular textbooks and the selection of folk and artificial songs sung by the students during musical lessons.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra hudební výchovycs_CZ
dc.identifier.lisID990006161270106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV