Zobrazit minimální záznam

FC Hradec Králové football match benefits for spectrators
dc.contributor.advisorŠíma, Jan
dc.creatorVaněk, Jiří
dc.date.accessioned2017-10-04T10:16:32Z
dc.date.available2017-10-04T10:16:32Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/91093
dc.description.abstractNázev: Užitky fotbalového utkání FC Hradec Králové pro diváky Cíle: Cílem této práce je analýza a popis užitků vyplývajících pro diváky z návštěvy fotbalových zápasů FC Hradec Králové v sezoně 2015/2016 a 2016/2017. Zjištění do jaké míry jsou diváci spokojeni s jednotlivými užitky a navržení opatření, která povedou ke zvýšení divácké spokojenosti a návštěvnosti domácích zápasů FC Hradec Králové. Metody: vlastní pozorování, elektronické dotazování, písemné dotazování, osobní dotazování Výsledky: Návrhy a doporučení pro zvýšení divácké spokojenosti a návštěvnosti. Klíčová slova: spokojenost diváků, fotbal, FC Hradec Králové, marketingový výzkumcs_CZ
dc.description.abstractTitle: FC Hradec Kralove football match benefits for spectators Objectives: The object of this work is analysis and descriptions of benefits, resulting from the visit FC Hradec Kralove football games to spectators in the season 2015/2016 and 2016/2017. Finding satisfaction with individual benefits and propose measures that could lead to increase satisfaction and traffic of a home football games FC Hradec Kralove. Methods: observation, electronic survey, written interview, personal interview Results: Proposals and recommendations to increase spectator satisfaction and traffic. Keywords: spectator satisfaction, football, FC Hradec Kralove, marketing researchen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectspectator satisfactionen_US
dc.subjectfootballen_US
dc.subjectFC Hradec Kraloveen_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.subjectspokojenost divákůcs_CZ
dc.subjectfotbalcs_CZ
dc.subjectFC Hradec Královécs_CZ
dc.subjectmarketingový výzkumcs_CZ
dc.titleUžitky fotbalového utkání FC Hradec Králové pro divákycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-09-13
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId173516
dc.title.translatedFC Hradec Králové football match benefits for spectratorsen_US
dc.contributor.refereeRuda, Tomáš
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csNázev: Užitky fotbalového utkání FC Hradec Králové pro diváky Cíle: Cílem této práce je analýza a popis užitků vyplývajících pro diváky z návštěvy fotbalových zápasů FC Hradec Králové v sezoně 2015/2016 a 2016/2017. Zjištění do jaké míry jsou diváci spokojeni s jednotlivými užitky a navržení opatření, která povedou ke zvýšení divácké spokojenosti a návštěvnosti domácích zápasů FC Hradec Králové. Metody: vlastní pozorování, elektronické dotazování, písemné dotazování, osobní dotazování Výsledky: Návrhy a doporučení pro zvýšení divácké spokojenosti a návštěvnosti. Klíčová slova: spokojenost diváků, fotbal, FC Hradec Králové, marketingový výzkumcs_CZ
uk.abstract.enTitle: FC Hradec Kralove football match benefits for spectators Objectives: The object of this work is analysis and descriptions of benefits, resulting from the visit FC Hradec Kralove football games to spectators in the season 2015/2016 and 2016/2017. Finding satisfaction with individual benefits and propose measures that could lead to increase satisfaction and traffic of a home football games FC Hradec Kralove. Methods: observation, electronic survey, written interview, personal interview Results: Proposals and recommendations to increase spectator satisfaction and traffic. Keywords: spectator satisfaction, football, FC Hradec Kralove, marketing researchen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV