dc.contributor.advisor | Kornatovský, Jiří | |
dc.creator | Nejedlá, Jitka | |
dc.date.accessioned | 2017-04-03T09:08:48Z | |
dc.date.available | 2017-04-03T09:08:48Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/9112 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce sestává ze tří částí, teoretické, výtvarné a didaktické. Zkoumá způsoby tvorby významu při zobrazován, člověka V teoretické části práce sleduje podstatu, specifika a historii figurativního zobrazování. Výtvarná část je reflexí vlastní tvorby, hledáním formálních a obsahových zdrojů realizovaného cyklu obrazů. V didaktické části je nejprve reflektována tvorba vlastního pojet, vyučován,. Poté je představen vlastní pedagogický projekt, ve kterem jsou uplatněna zj.sten. z teoretické a výtvarné části. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Graduation thesis is formed in three parts. Theoretical, practicalandeducatonal. The theoretical part research after essence, specrficity and history of figurative imaging. The practical part is reflection after author's own paintings, research after its formal and contentual sorces. In the educational part I tried at first to retrace the cosntruction of my lessons conception. With co that I presented my own pedagogical project adherent to theoretical and practical part contents. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Fenomen figura | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-05-24 | |
dc.description.department | Katedra výtvarné výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 22457 | |
dc.title.translated | The Phenomenon of the Figure | en_US |
dc.contributor.referee | Fulková, Marie | |
dc.identifier.aleph | 000616017 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy pedagogika - výtvarná výchova | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Pedagogy - Art | en_US |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra výtvarné výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy pedagogika - výtvarná výchova | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Pedagogy - Art | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce sestává ze tří částí, teoretické, výtvarné a didaktické. Zkoumá způsoby tvorby významu při zobrazován, člověka V teoretické části práce sleduje podstatu, specifika a historii figurativního zobrazování. Výtvarná část je reflexí vlastní tvorby, hledáním formálních a obsahových zdrojů realizovaného cyklu obrazů. V didaktické části je nejprve reflektována tvorba vlastního pojet, vyučován,. Poté je představen vlastní pedagogický projekt, ve kterem jsou uplatněna zj.sten. z teoretické a výtvarné části. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Graduation thesis is formed in three parts. Theoretical, practicalandeducatonal. The theoretical part research after essence, specrficity and history of figurative imaging. The practical part is reflection after author's own paintings, research after its formal and contentual sorces. In the educational part I tried at first to retrace the cosntruction of my lessons conception. With co that I presented my own pedagogical project adherent to theoretical and practical part contents. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra výtvarné výchovy | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990006160170106986 | |