Zobrazit minimální záznam

The Teaching Environment of the Classroom
dc.contributor.advisorHejlová, Helena
dc.creatorLangerová, Iva
dc.date.accessioned2017-04-03T09:09:00Z
dc.date.available2017-04-03T09:09:00Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/9113
dc.description.abstractDiplomová práce přináší pohled na faktické materiální a architektonické prostředí dnešních školních tříd spolu s aktuálním dlouhodobým emocionálním naladěním kolektivu, sociálně emočním klimatem. Výzkum je proveden ve škole v hlavním městě Praze a v prvostupňové škole v Příšovicích, na venkově. Diplomová práce se zabývá názory žáků i učitelů na výše zmíněné aspekty, které blíže zkoumá, hodnotí, formuluje a vzájemně srovnává. Na tomto základě je práce dále zacílena na charakteristiku vzájemné podmíněnosti materiálních a architektonických dispozic ve vztahu k aktuálnímu sociálně emočnímu naladění zkoumané školní třídy. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThe Diploma Thesis views the material equipment, architectural disposals of nowadays classrooms together with actual group longlasting emocional tune specified like a social and emotional climate. The research work is done in Prague and in the primary school in Příšovice, in the country-side. The Diploma Thesis concerns with the pupils' and teachers' opinions which are recognized, evaluated, framed and matched one another more closely. The Diploma Thesis is further aimed at the interrelationship conditionality characteristics among material and architectural disposals and social and emotional climate in the investigated classroom. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleUčební prostředí třídycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-05-14
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId22459
dc.title.translatedThe Teaching Environment of the Classroomen_US
dc.contributor.refereeLinková, Marie
dc.identifier.aleph000799718
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce přináší pohled na faktické materiální a architektonické prostředí dnešních školních tříd spolu s aktuálním dlouhodobým emocionálním naladěním kolektivu, sociálně emočním klimatem. Výzkum je proveden ve škole v hlavním městě Praze a v prvostupňové škole v Příšovicích, na venkově. Diplomová práce se zabývá názory žáků i učitelů na výše zmíněné aspekty, které blíže zkoumá, hodnotí, formuluje a vzájemně srovnává. Na tomto základě je práce dále zacílena na charakteristiku vzájemné podmíněnosti materiálních a architektonických dispozic ve vztahu k aktuálnímu sociálně emočnímu naladění zkoumané školní třídy. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThe Diploma Thesis views the material equipment, architectural disposals of nowadays classrooms together with actual group longlasting emocional tune specified like a social and emotional climate. The research work is done in Prague and in the primary school in Příšovice, in the country-side. The Diploma Thesis concerns with the pupils' and teachers' opinions which are recognized, evaluated, framed and matched one another more closely. The Diploma Thesis is further aimed at the interrelationship conditionality characteristics among material and architectural disposals and social and emotional climate in the investigated classroom. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990007997180106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV