dc.contributor.advisor | Hejlová, Helena | |
dc.creator | Langerová, Iva | |
dc.date.accessioned | 2017-04-03T09:09:00Z | |
dc.date.available | 2017-04-03T09:09:00Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/9113 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce přináší pohled na faktické materiální a architektonické prostředí dnešních školních tříd spolu s aktuálním dlouhodobým emocionálním naladěním kolektivu, sociálně emočním klimatem. Výzkum je proveden ve škole v hlavním městě Praze a v prvostupňové škole v Příšovicích, na venkově. Diplomová práce se zabývá názory žáků i učitelů na výše zmíněné aspekty, které blíže zkoumá, hodnotí, formuluje a vzájemně srovnává. Na tomto základě je práce dále zacílena na charakteristiku vzájemné podmíněnosti materiálních a architektonických dispozic ve vztahu k aktuálnímu sociálně emočnímu naladění zkoumané školní třídy. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.description.abstract | The Diploma Thesis views the material equipment, architectural disposals of nowadays classrooms together with actual group longlasting emocional tune specified like a social and emotional climate. The research work is done in Prague and in the primary school in Příšovice, in the country-side. The Diploma Thesis concerns with the pupils' and teachers' opinions which are recognized, evaluated, framed and matched one another more closely. The Diploma Thesis is further aimed at the interrelationship conditionality characteristics among material and architectural disposals and social and emotional climate in the investigated classroom. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Učební prostředí třídy | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-05-14 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 22459 | |
dc.title.translated | The Teaching Environment of the Classroom | en_US |
dc.contributor.referee | Linková, Marie | |
dc.identifier.aleph | 000799718 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce přináší pohled na faktické materiální a architektonické prostředí dnešních školních tříd spolu s aktuálním dlouhodobým emocionálním naladěním kolektivu, sociálně emočním klimatem. Výzkum je proveden ve škole v hlavním městě Praze a v prvostupňové škole v Příšovicích, na venkově. Diplomová práce se zabývá názory žáků i učitelů na výše zmíněné aspekty, které blíže zkoumá, hodnotí, formuluje a vzájemně srovnává. Na tomto základě je práce dále zacílena na charakteristiku vzájemné podmíněnosti materiálních a architektonických dispozic ve vztahu k aktuálnímu sociálně emočnímu naladění zkoumané školní třídy. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | The Diploma Thesis views the material equipment, architectural disposals of nowadays classrooms together with actual group longlasting emocional tune specified like a social and emotional climate. The research work is done in Prague and in the primary school in Příšovice, in the country-side. The Diploma Thesis concerns with the pupils' and teachers' opinions which are recognized, evaluated, framed and matched one another more closely. The Diploma Thesis is further aimed at the interrelationship conditionality characteristics among material and architectural disposals and social and emotional climate in the investigated classroom. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990007997180106986 | |