dc.contributor.advisor | Vodáková, Jitka | |
dc.creator | Papai, Radka | |
dc.date.accessioned | 2017-04-03T09:13:14Z | |
dc.date.available | 2017-04-03T09:13:14Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/9128 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se věnuje možnostem vlivu vychovatele na utváření správných stravovacích návyků žáků mladšího školního věku umístěných do vybraných školských zařízení pro výkon ústavní a ochranné výchovy. Součástí práce jsou návrhy praktických činností ověřené v praxi. V poslední části je zpracován dotazník, který se zabývá postoji vychovatelů k zařazování praktických činností zaměřených na výchovu ke správným stravovacím návykům ve vybraných typech zařízení. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Die Abschlussarbeit würde sich dem Beeinfluss des Pedagoges beschäftigen, und zwar in dem Bereich der Bildung den gesunden Nahrungsgewohnheiten. Die Zielgruppe sind die Kinder dem Mittelschulalten, die in die Schulinstitutionen die zum Vollzug der Instituts- und Schutzerziehung dienen. In der Arbeit wird Angebot von praktischen Tätigkeiten vorgeschlagt, die zu einem ungewaltsamen Beeinfluss führen würden und die im Praxis beglaubigt werden. In dem letzten Teil des Arbeits wird ein Frageboden verarbeitet, der die Stellung von Erziehern zu diesem Thema zeigt. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Možnosti výchovy ke správným stravovacím návykům dětí mladšího školního věku ve vybraných typech školských zařízení pro výkon ústavní a ochranné výchovy | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-05-21 | |
dc.description.department | Katedra informačních technologií a technické výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 22259 | |
dc.title.translated | The Opportunities for Education for Healthy Eating in Children of a Young School Age in Selected Types of Institutional Schools | en_US |
dc.contributor.referee | Marádová, Eva | |
dc.identifier.aleph | 001096270 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství na speciálních školách | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Special Schools | en_US |
thesis.degree.program | Special Education | en_US |
thesis.degree.program | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra informačních technologií a technické výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství na speciálních školách | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Special Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Special Education | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Tato diplomová práce se věnuje možnostem vlivu vychovatele na utváření správných stravovacích návyků žáků mladšího školního věku umístěných do vybraných školských zařízení pro výkon ústavní a ochranné výchovy. Součástí práce jsou návrhy praktických činností ověřené v praxi. V poslední části je zpracován dotazník, který se zabývá postoji vychovatelů k zařazování praktických činností zaměřených na výchovu ke správným stravovacím návykům ve vybraných typech zařízení. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Die Abschlussarbeit würde sich dem Beeinfluss des Pedagoges beschäftigen, und zwar in dem Bereich der Bildung den gesunden Nahrungsgewohnheiten. Die Zielgruppe sind die Kinder dem Mittelschulalten, die in die Schulinstitutionen die zum Vollzug der Instituts- und Schutzerziehung dienen. In der Arbeit wird Angebot von praktischen Tätigkeiten vorgeschlagt, die zu einem ungewaltsamen Beeinfluss führen würden und die im Praxis beglaubigt werden. In dem letzten Teil des Arbeits wird ein Frageboden verarbeitet, der die Stellung von Erziehern zu diesem Thema zeigt. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra informačních technologií a technické výchovy | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990010962700106986 | |