Zobrazit minimální záznam

Sponsorship system and proposals for utilisation of sponsored athletes in marketing communication of General Sport company
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorProcházková, Barbora
dc.date.accessioned2017-10-05T10:29:54Z
dc.date.available2017-10-05T10:29:54Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/91311
dc.description.abstractNázev: Systém sponzorování a návrhy na využití sponzorovaných sportovc v marketingové komunikaci spole nosti General Sport s.r.o. Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je vytvo ení návrh pro lepší využití sponzorovaných sportovc v marketingové komunikaci, které budou vytvo eny na základ celkové analýzy problematiky sponzorování spole nosti General Sport s.r.o. Návrhy budou op eny o interní informace a data spole nosti a budou tak lépe realizovatelné v praxi. Metody: V této práci byla využita zejména metoda dotazování písemného a ústního. Ke zhodnocení celkového vztahu ke sponzoringu a využívání sponzorovaných subjekt byla dále použita metoda hloubkového interview, která pomohla získat informace hlubšího významu. Základní fakta o spole nosti byla zjiš ována v pr b hu práce osobními rozhovory s jednateli firmy. Kombinace t chto metod dotazování byla zvolena pro sv j dopl ující charakter a kvalitn jší získání informací. Výsledky: Výsledky celé práce vycházející, jak z informací získané od sponzora, tak z informací od sponzorovaných, ukazují, že systém sponzorování spole nosti GS je nedostate n propracovaný. Zcela mu chybí jasná struktura, jasn daná pravidla, která nejsou dodržována ani jednou stranou. Nejd ležit jším doporu ením pro spole nost GS je p edání kompetencí jedné osob , která se bude...cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Sponsorship system and proposals for utilisation of sponsored athletes in marketing communication of General Sport company Objectives: The main target of this diploma work is to create proposals for better utilisation of sponsored athletes in marketing communication that will be created on the basis of an overall analysis of General Sport Ltd. sponsorship issue. The proposals will be supported on the internal information and the company's datas and so they will be better implemented in practice. Methods: In this work there was mainly used a written and oral survey method. To evaluate the overall relation to the sponsorship and the utilisation of sponsored subjects there was also used a method of an in-depth interview that helped to gain greater inoformation. Basic facts about the company were being detected during the personal interviews with the company's executive directors. Combining these two methods of questioning was chosen for its additional character and greater gaining information. Results: The results of the entire work, based on both the information received from the sponsor and the information from the sponsored sides, show that the GS sponsorship system is insufficiently sophisticated. It lacks a clear structure, clear rules that are not respected by either side. The most...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectsponsorshipen_US
dc.subjectmarketing communicationen_US
dc.subjectUnder Armouren_US
dc.subjectsponzoringcs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectUnder Armourcs_CZ
dc.titleSystém sponzorování a návrhy na využití sponzorovaných sportovců v marketingové komunikaci společnosti General Sport s.r.o.cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-09-14
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId180091
dc.title.translatedSponsorship system and proposals for utilisation of sponsored athletes in marketing communication of General Sport companyen_US
dc.contributor.refereeCrossan, William Morea
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Systém sponzorování a návrhy na využití sponzorovaných sportovc v marketingové komunikaci spole nosti General Sport s.r.o. Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je vytvo ení návrh pro lepší využití sponzorovaných sportovc v marketingové komunikaci, které budou vytvo eny na základ celkové analýzy problematiky sponzorování spole nosti General Sport s.r.o. Návrhy budou op eny o interní informace a data spole nosti a budou tak lépe realizovatelné v praxi. Metody: V této práci byla využita zejména metoda dotazování písemného a ústního. Ke zhodnocení celkového vztahu ke sponzoringu a využívání sponzorovaných subjekt byla dále použita metoda hloubkového interview, která pomohla získat informace hlubšího významu. Základní fakta o spole nosti byla zjiš ována v pr b hu práce osobními rozhovory s jednateli firmy. Kombinace t chto metod dotazování byla zvolena pro sv j dopl ující charakter a kvalitn jší získání informací. Výsledky: Výsledky celé práce vycházející, jak z informací získané od sponzora, tak z informací od sponzorovaných, ukazují, že systém sponzorování spole nosti GS je nedostate n propracovaný. Zcela mu chybí jasná struktura, jasn daná pravidla, která nejsou dodržována ani jednou stranou. Nejd ležit jším doporu ením pro spole nost GS je p edání kompetencí jedné osob , která se bude...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Sponsorship system and proposals for utilisation of sponsored athletes in marketing communication of General Sport company Objectives: The main target of this diploma work is to create proposals for better utilisation of sponsored athletes in marketing communication that will be created on the basis of an overall analysis of General Sport Ltd. sponsorship issue. The proposals will be supported on the internal information and the company's datas and so they will be better implemented in practice. Methods: In this work there was mainly used a written and oral survey method. To evaluate the overall relation to the sponsorship and the utilisation of sponsored subjects there was also used a method of an in-depth interview that helped to gain greater inoformation. Basic facts about the company were being detected during the personal interviews with the company's executive directors. Combining these two methods of questioning was chosen for its additional character and greater gaining information. Results: The results of the entire work, based on both the information received from the sponsor and the information from the sponsored sides, show that the GS sponsorship system is insufficiently sophisticated. It lacks a clear structure, clear rules that are not respected by either side. The most...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV