dc.contributor.advisor | Tomková, Anna | |
dc.creator | Novotná, Anna | |
dc.date.accessioned | 2017-04-03T09:17:47Z | |
dc.date.available | 2017-04-03T09:17:47Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/9145 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce Dlouhodobý projekt v primární škole mapuje využití projektového vyučování na primární škole. Zabývá se dlouhodobým projektem realizovaným na prvním stupni ZS pomocí různých vyučovacích metod a přístupů. Teoretická část seznamuje s poznatky z oblasti organizace práce v projektech na primárních školách, dále vysvětluje základní terminologii dané problematiky. Část praktická obsahuje rozpracovaný celoroční projekt Zdraví realizovaný ve čtvrté třídě základní školy a jeho následnou reflexi. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.description.abstract | Dissertation Long-term project in a primary school surveys the use of a longterm project teaching in a primary school and depicts a long-term project called Health by means of using a wide range of teaching techniques and methods. Theoretical part of dissertation includes observations about areas of organisation of work and basic terminology of project teaching in a primary school. Practical part describes the realisation of the year-round project Health immensed in a fourth class and its subsequent reflection. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Dlouhodobý projekt v primární škole | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-05-14 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 22469 | |
dc.title.translated | A Long-term Project in a Primary School | en_US |
dc.contributor.referee | Marušák, Radek | |
dc.identifier.aleph | 000799712 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce Dlouhodobý projekt v primární škole mapuje využití projektového vyučování na primární škole. Zabývá se dlouhodobým projektem realizovaným na prvním stupni ZS pomocí různých vyučovacích metod a přístupů. Teoretická část seznamuje s poznatky z oblasti organizace práce v projektech na primárních školách, dále vysvětluje základní terminologii dané problematiky. Část praktická obsahuje rozpracovaný celoroční projekt Zdraví realizovaný ve čtvrté třídě základní školy a jeho následnou reflexi. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | Dissertation Long-term project in a primary school surveys the use of a longterm project teaching in a primary school and depicts a long-term project called Health by means of using a wide range of teaching techniques and methods. Theoretical part of dissertation includes observations about areas of organisation of work and basic terminology of project teaching in a primary school. Practical part describes the realisation of the year-round project Health immensed in a fourth class and its subsequent reflection. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990007997120106986 | |