dc.contributor.advisor | Tichá, Milena | |
dc.creator | Laštovková, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2017-04-03T09:21:37Z | |
dc.date.available | 2017-04-03T09:21:37Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/9162 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce ukázala, že nezaměstnanost je v současné době jedním z nejzásadnějších problémů, které musí EU a její členské státy vyřešit. Vysoká míra nezaměstnanosti totiž znemožňuje evropské ekonomice dostatečně rozvíjet svůj potenciál a držet se tak v konkurenci vyspělých světových ekonomik. Potvrdily se v úvodu stanovené hypotézy, že vysokou míru nezaměstnanosti vykazuje (nebo vykazovala) většina zemí EU. V některých zemích a regionech se s ní daří úspěšně bojovat (Irsko, Velká Británie, Rakousko...), jiné se o vyřešení stále pokoušejí (Německo, Francie, Itálie...), více či méně úspěšně. Na jednotlivé problémy týkající se nezaměstnanosti (vysoká míra nezaměstnanosti žen, starších osob, mladých lidí, vysoká míra strukturální nebo dlouhodobé nezaměstnanosti) nelze pohlížet izolovaně, ale je nutné je řešit komplexně jako celek několika faktorů. Při bližším zkoumání se totiž ukázalo, že jeden problém nestojí nikdy osamoceně, ale že naopak jeden aspekt podmiňuje druhý a navzájem se všechny prolínají a ovlivňují. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Diplomová práce ukázala, že nezaměstnanost je v současné době jedním z nejzásadnějších problémů, které musí EU a její členské státy vyřešit. Vysoká míra nezaměstnanosti totiž znemožňuje evropské ekonomice dostatečně rozvíjet svůj potenciál a držet se tak v konkurenci vyspělých světových ekonomik. Potvrdily se v úvodu stanovené hypotézy, že vysokou míru nezaměstnanosti vykazuje (nebo vykazovala) většina zemí EU. V některých zemích a regionech se s ní daří úspěšně bojovat (Irsko, Velká Británie, Rakousko...), jiné se o vyřešení stále pokoušejí (Německo, Francie, Itálie...), více či méně úspěšně. Na jednotlivé problémy týkající se nezaměstnanosti (vysoká míra nezaměstnanosti žen, starších osob, mladých lidí, vysoká míra strukturální nebo dlouhodobé nezaměstnanosti) nelze pohlížet izolovaně, ale je nutné je řešit komplexně jako celek několika faktorů. Při bližším zkoumání se totiž ukázalo, že jeden problém nestojí nikdy osamoceně, ale že naopak jeden aspekt podmiňuje druhý a navzájem se všechny prolínají a ovlivňují. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Nezaměstnanost v Evropské unii | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-05-14 | |
dc.description.department | Katedra občanské výchovy a filosofie | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 68589 | |
dc.title.translated | Unemployment in European Union | en_US |
dc.contributor.referee | Holubec, Stanislav | |
dc.identifier.aleph | 000590135 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy český jazyk - základy společenských věd | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Czech - Social Scienses | en_US |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra občanské výchovy a filosofie | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy český jazyk - základy společenských věd | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Czech - Social Scienses | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce ukázala, že nezaměstnanost je v současné době jedním z nejzásadnějších problémů, které musí EU a její členské státy vyřešit. Vysoká míra nezaměstnanosti totiž znemožňuje evropské ekonomice dostatečně rozvíjet svůj potenciál a držet se tak v konkurenci vyspělých světových ekonomik. Potvrdily se v úvodu stanovené hypotézy, že vysokou míru nezaměstnanosti vykazuje (nebo vykazovala) většina zemí EU. V některých zemích a regionech se s ní daří úspěšně bojovat (Irsko, Velká Británie, Rakousko...), jiné se o vyřešení stále pokoušejí (Německo, Francie, Itálie...), více či méně úspěšně. Na jednotlivé problémy týkající se nezaměstnanosti (vysoká míra nezaměstnanosti žen, starších osob, mladých lidí, vysoká míra strukturální nebo dlouhodobé nezaměstnanosti) nelze pohlížet izolovaně, ale je nutné je řešit komplexně jako celek několika faktorů. Při bližším zkoumání se totiž ukázalo, že jeden problém nestojí nikdy osamoceně, ale že naopak jeden aspekt podmiňuje druhý a navzájem se všechny prolínají a ovlivňují. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Diplomová práce ukázala, že nezaměstnanost je v současné době jedním z nejzásadnějších problémů, které musí EU a její členské státy vyřešit. Vysoká míra nezaměstnanosti totiž znemožňuje evropské ekonomice dostatečně rozvíjet svůj potenciál a držet se tak v konkurenci vyspělých světových ekonomik. Potvrdily se v úvodu stanovené hypotézy, že vysokou míru nezaměstnanosti vykazuje (nebo vykazovala) většina zemí EU. V některých zemích a regionech se s ní daří úspěšně bojovat (Irsko, Velká Británie, Rakousko...), jiné se o vyřešení stále pokoušejí (Německo, Francie, Itálie...), více či méně úspěšně. Na jednotlivé problémy týkající se nezaměstnanosti (vysoká míra nezaměstnanosti žen, starších osob, mladých lidí, vysoká míra strukturální nebo dlouhodobé nezaměstnanosti) nelze pohlížet izolovaně, ale je nutné je řešit komplexně jako celek několika faktorů. Při bližším zkoumání se totiž ukázalo, že jeden problém nestojí nikdy osamoceně, ale že naopak jeden aspekt podmiňuje druhý a navzájem se všechny prolínají a ovlivňují. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra občanské výchovy a filosofie | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990005901350106986 | |