Zobrazit minimální záznam

The personality of a novice teacher and his problems
dc.contributor.advisorMojžíšová, Jarmila
dc.creatorVosecká, Veronika
dc.date.accessioned2017-04-03T09:22:01Z
dc.date.available2017-04-03T09:22:01Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/9164
dc.description.abstractVe své diplomové práci jsem se rozhodla zaměřit pozornost na problematiku související s učiteli, kteří stojí teprve na začátku pedagogické dráhy. Postavení učitele - začátečníka je dosti komplikované. Při vstupu do pedagogické praxe musí řešit celou řadu problémů, na které není vysokoškolským studiem připraven. Nástup do praxe je tedy obdobím, které je důležité pro procesy hledání a utváření profesionální identity. Učitelovo pojetí výuky a zejména první rok ve škole je jednou z kritických fází v profesní dráze pedagoga. Postavení učitele - začátečníka je o to složitější, že je od prvního dne svého pedagogického působení plně zodpovědný za výchovu a vzdělávání svěřených žáků. Ve většině případů tedy nelze mluvit o žádném zapracovávání. Položme si tedy otázku: Jaké potíže provází začínající pedagogy na začátku jejich pedagogické dráhy? Jsou tyto problémy podrobně rozebrány v dostupné literatuře, nebo se některými zaobíráme příliš povrchně? Mají tyto problémy všichni učitelé, nebo se potíže liší podle toho, zda učí žena, či muž? Na tyto a další otázky budu směřovat celou mou práci.cs_CZ
dc.description.abstractVe své diplomové práci jsem se rozhodla zamerit pozornost na problematiku související s uciteli, kterí stojí teprve na zacátku pedagogické dráhy. Postavení ucitele - zacátecníka je dosti komplikované. Pri vstupu do pedagogické praxe musí rešit celou radu problému, na které není vysokoškolským studiem pripraven. Nástup do praxe je tedy obdobím, které je duležité pro procesy hledání a utvárení profesionální identity. Ucitelovo pojetí výuky a zejména první rok ve škole je jednou z kritických fází v profesní dráze pedagoga. Postavení ucitele - zacátecníka je o to složitejší, že je od prvního dne svého pedagogického pusobení plne zodpovedný za výchovu a vzdelávání sverených žáku. Ve vetšine prípadu tedy nelze mluvit o žádném zapracovávání. Položme si tedy otázku: Jaké potíže provází zacínající pedagogy na zacátku jejich pedagogické dráhy? Jsou tyto problémy podrobne rozebrány v dostupné literature, nebo se nekterými zaobíráme príliš povrchne? Mají tyto problémy všichni ucitelé, nebo se potíže liší podle toho, zda ucí žena, ci muž? Na tyto a další otázky budu smerovat celou mou práci.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleOsobnost začínajícícho učitele a jeho pedagogické problémycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-05-15
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId70692
dc.title.translatedThe personality of a novice teacher and his problemsen_US
dc.contributor.refereeProkop, Jiří
dc.identifier.aleph000886847
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy francouzský jazyk - pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools French - Pedagogyen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy francouzský jazyk - pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools French - Pedagogyen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csVe své diplomové práci jsem se rozhodla zaměřit pozornost na problematiku související s učiteli, kteří stojí teprve na začátku pedagogické dráhy. Postavení učitele - začátečníka je dosti komplikované. Při vstupu do pedagogické praxe musí řešit celou řadu problémů, na které není vysokoškolským studiem připraven. Nástup do praxe je tedy obdobím, které je důležité pro procesy hledání a utváření profesionální identity. Učitelovo pojetí výuky a zejména první rok ve škole je jednou z kritických fází v profesní dráze pedagoga. Postavení učitele - začátečníka je o to složitější, že je od prvního dne svého pedagogického působení plně zodpovědný za výchovu a vzdělávání svěřených žáků. Ve většině případů tedy nelze mluvit o žádném zapracovávání. Položme si tedy otázku: Jaké potíže provází začínající pedagogy na začátku jejich pedagogické dráhy? Jsou tyto problémy podrobně rozebrány v dostupné literatuře, nebo se některými zaobíráme příliš povrchně? Mají tyto problémy všichni učitelé, nebo se potíže liší podle toho, zda učí žena, či muž? Na tyto a další otázky budu směřovat celou mou práci.cs_CZ
uk.abstract.enVe své diplomové práci jsem se rozhodla zamerit pozornost na problematiku související s uciteli, kterí stojí teprve na zacátku pedagogické dráhy. Postavení ucitele - zacátecníka je dosti komplikované. Pri vstupu do pedagogické praxe musí rešit celou radu problému, na které není vysokoškolským studiem pripraven. Nástup do praxe je tedy obdobím, které je duležité pro procesy hledání a utvárení profesionální identity. Ucitelovo pojetí výuky a zejména první rok ve škole je jednou z kritických fází v profesní dráze pedagoga. Postavení ucitele - zacátecníka je o to složitejší, že je od prvního dne svého pedagogického pusobení plne zodpovedný za výchovu a vzdelávání sverených žáku. Ve vetšine prípadu tedy nelze mluvit o žádném zapracovávání. Položme si tedy otázku: Jaké potíže provází zacínající pedagogy na zacátku jejich pedagogické dráhy? Jsou tyto problémy podrobne rozebrány v dostupné literature, nebo se nekterými zaobíráme príliš povrchne? Mají tyto problémy všichni ucitelé, nebo se potíže liší podle toho, zda ucí žena, ci muž? Na tyto a další otázky budu smerovat celou mou práci.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990008868470106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV