dc.contributor.advisor | Nedělka, Michal | |
dc.creator | Sládek, Libor | |
dc.date.accessioned | 2017-04-03T09:22:26Z | |
dc.date.available | 2017-04-03T09:22:26Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/9166 | |
dc.description.abstract | Snažil jsem se podle svého nej lepšího vědomí a svědomí zpracovat téma, které jsem si sám a rád vybral. Pokusil jsem se ukázat nezastupitelnou historickou úlohu mše jako specifické hudební formy, která má svou stálou platnost (a funkčnost) i v současné době. Začínám si dokonce myslet, že by hudební význam mší mohl v budoucnu mírně stoupat. Zásadním předpokladem pro to ale jsou podle mého názoru dvě věci. Jednou z nich je hudební přístupnost a srozumitelnost díla (ovšem nikoliv na úkor kvality), aby nejen interpreti, ale také posluchači byli ochotni a schopni tuto hudbu přijmout. Druhou, neméně důležitou věcí, je možnost dílo tohoto typu často a kvalitně provádět. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Snažil jsem se podle svého nej lepšího vědomí a svědomí zpracovat téma, které jsem si sám a rád vybral. Pokusil jsem se ukázat nezastupitelnou historickou úlohu mše jako specifické hudební formy, která má svou stálou platnost (a funkčnost) i v současné době. Začínám si dokonce myslet, že by hudební význam mší mohl v budoucnu mírně stoupat. Zásadním předpokladem pro to ale jsou podle mého názoru dvě věci. Jednou z nich je hudební přístupnost a srozumitelnost díla (ovšem nikoliv na úkor kvality), aby nejen interpreti, ale také posluchači byli ochotni a schopni tuto hudbu přijmout. Druhou, neméně důležitou věcí, je možnost dílo tohoto typu často a kvalitně provádět. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Sborová duchovní tvorba Zdeňka Lukáše | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-05-21 | |
dc.description.department | Katedra hudební výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 22309 | |
dc.title.translated | The Church Choir Compositions of Zdeňek Lukáš | en_US |
dc.contributor.referee | Stříteská, Leona | |
dc.identifier.aleph | 000616397 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy hudební výchova - sbormistrovství | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Music - Choir Conducting | en_US |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra hudební výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy hudební výchova - sbormistrovství | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Music - Choir Conducting | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Snažil jsem se podle svého nej lepšího vědomí a svědomí zpracovat téma, které jsem si sám a rád vybral. Pokusil jsem se ukázat nezastupitelnou historickou úlohu mše jako specifické hudební formy, která má svou stálou platnost (a funkčnost) i v současné době. Začínám si dokonce myslet, že by hudební význam mší mohl v budoucnu mírně stoupat. Zásadním předpokladem pro to ale jsou podle mého názoru dvě věci. Jednou z nich je hudební přístupnost a srozumitelnost díla (ovšem nikoliv na úkor kvality), aby nejen interpreti, ale také posluchači byli ochotni a schopni tuto hudbu přijmout. Druhou, neméně důležitou věcí, je možnost dílo tohoto typu často a kvalitně provádět. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Snažil jsem se podle svého nej lepšího vědomí a svědomí zpracovat téma, které jsem si sám a rád vybral. Pokusil jsem se ukázat nezastupitelnou historickou úlohu mše jako specifické hudební formy, která má svou stálou platnost (a funkčnost) i v současné době. Začínám si dokonce myslet, že by hudební význam mší mohl v budoucnu mírně stoupat. Zásadním předpokladem pro to ale jsou podle mého názoru dvě věci. Jednou z nich je hudební přístupnost a srozumitelnost díla (ovšem nikoliv na úkor kvality), aby nejen interpreti, ale také posluchači byli ochotni a schopni tuto hudbu přijmout. Druhou, neméně důležitou věcí, je možnost dílo tohoto typu často a kvalitně provádět. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra hudební výchovy | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990006163970106986 | |