Využití percepčně motorických nápravných cvičení při reedukaci specifických poruch učení
The Use of Motor Exercises for the Rehabilitation of Specific Problems in Education
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/9168Identifikátory
SIS: 22523
Kolekce
- Kvalifikační práce [19159]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Hájková, Vanda
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Speciální pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Katedra speciální pedagogiky
Datum obhajoby
24. 5. 2007
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Cílem této diplomové práce je představit metodu Percepčně-motorických nápravných cvičení a možnosti jejího využití při reedukaci dětí se specifickými poruchami učení. Záměrem je metodu uvést do kontextu s dosavadními teoretickými poznatky o SPU a deficity dílčích funkcí jako příčinou vzniku specifických poruch učení, dále popsat historii vývoje náprav a samotnou diagnostiku a nápravná cvičení.
The aim of this diploma work is to introduce a method of Perceptional-motoric correctional excercises and the ways of iťs usage in children with specific learning disorders. The intention is to contextualize this method with present teoretical fmdings about specific learning disorders and about component functions deficits as a cause of specific learning disorders origin. Furher, this work describes history of development of corrections and diagnostics and correctional excercises themselves.