dc.contributor.advisor | Kaplan, Aleš | |
dc.creator | Hrubantová, Věra | |
dc.date.accessioned | 2017-04-03T09:28:26Z | |
dc.date.available | 2017-04-03T09:28:26Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/9192 | |
dc.description.abstract | v češtině Název diplomové práce: Ověřování zkušebních testů pro zjišťování teoretických znalostí pravidel atletiky u posluchačů TV na FTVS UK. Zpracovala: Věra Hrubantová Vedoucí diplomové práce: Odb. as. Aleš Kaplan Cíle práce: Cílem práce bylo sestavit a ověřit modely testů pravidel atletiky u studentů 3. ročníku magisterského studia na FTVS UK. Metodika práce: Před vlastní prací bylo provedeno pilotní šetření na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích. Nejprve byl vytvořen výzkumný test, který obsahoval 118 otázek. Test jsem distribuovala záměrně vybraným probandům a po vyplnění jsem ho vyhodnotila. Po zhodnocení výzkumného testu jsem vytvořila čtyři modely testů. Testy A, B, C, D jsem sestavila podle obtížnosti položky a stupně obtížnosti, které jsem určila po vyhodnocení jednotlivých otázek z výzkumného testu. Každý model obsahoval 18 otázek (6 lehkých, 6 středně těžkých a 6 těžkých). Takto vytvořené testy jsem ověřila v praxi. Po opětovném zhodnocení jednotlivých modelů jsem zjistila, že testy A a C jsou stejně obtížné, obtížnost testu B není výrazně větší než u dvou předchozích a test D je obtížnější. Po pilotním šetření následoval vlastní výzkum na větším souboru, na Fakultě tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy v Praze. Zkušební modely testů A, B, C a D byly upraveny pro podmínky... | cs_CZ |
dc.description.abstract | in English Title (Thema works): Verification of Examination Tests used for Determiiiation of Theoretical Knowledge ofAthletics Rules ofPhysical Education Students at FTVS UK Student: Věra Hrubantová Supervisor: Odb. as. Aleš Kaplan Methods: The pilot investigation was made at Jihočeská University in České Budějovice before this diploma work was performed. At first It was created research test, which included 118 questions. I distributed the test purposely to the selected probands and after completion I analysed it. I created four models oftests after its evaluation. I compiled tests A, B, C, D according to the difficulty of the item and the levels of difficulty, which I defined after the evaluation ofthe research test. Each model included 18 questions (6 easy, 6 intermediate, 6 diffivult). I verified these tests in practise. After that I found out that tests A and C have the same level of difficulty, B is not more difficult than previous mentioned tests and test D is more difficult. The pilot investigation was followed by the larger group research on the Faculty of Physical Education and Sport at Charles University. Experimental models of A, B, C and D tests were modified for studying conditionals at FKVS UK and were again verified and evaluated in practise. Results: : The results diference fully... | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
dc.title | Ověřování zkušebních testů pro zjišťování teoretických znalostí pravidel atletiky u posluchačů TV na FTVS UK | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-05-04 | |
dc.description.department | Atletika | cs_CZ |
dc.description.faculty | Fakulta tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Physical Education and Sport | en_US |
dc.identifier.repId | 29907 | |
dc.title.translated | Verification of Examination Tests used for Dermination of Theoretical Knowledge of Athletics Rules of Physical Edication Students at FTVS UK | en_US |
dc.contributor.referee | Krátký, Petr | |
dc.identifier.aleph | 000903939 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Tělesná výchova a sport | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Physical Education and Sport | en_US |
thesis.degree.program | Physical Education and Sport | en_US |
thesis.degree.program | Tělesná výchova a sport | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Fakulta tělesné výchovy a sportu::Atletika | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Fakulta tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Physical Education and Sport | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FTVS | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Tělesná výchova a sport | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Physical Education and Sport | en_US |
uk.degree-program.cs | Tělesná výchova a sport | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Physical Education and Sport | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | v češtině Název diplomové práce: Ověřování zkušebních testů pro zjišťování teoretických znalostí pravidel atletiky u posluchačů TV na FTVS UK. Zpracovala: Věra Hrubantová Vedoucí diplomové práce: Odb. as. Aleš Kaplan Cíle práce: Cílem práce bylo sestavit a ověřit modely testů pravidel atletiky u studentů 3. ročníku magisterského studia na FTVS UK. Metodika práce: Před vlastní prací bylo provedeno pilotní šetření na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích. Nejprve byl vytvořen výzkumný test, který obsahoval 118 otázek. Test jsem distribuovala záměrně vybraným probandům a po vyplnění jsem ho vyhodnotila. Po zhodnocení výzkumného testu jsem vytvořila čtyři modely testů. Testy A, B, C, D jsem sestavila podle obtížnosti položky a stupně obtížnosti, které jsem určila po vyhodnocení jednotlivých otázek z výzkumného testu. Každý model obsahoval 18 otázek (6 lehkých, 6 středně těžkých a 6 těžkých). Takto vytvořené testy jsem ověřila v praxi. Po opětovném zhodnocení jednotlivých modelů jsem zjistila, že testy A a C jsou stejně obtížné, obtížnost testu B není výrazně větší než u dvou předchozích a test D je obtížnější. Po pilotním šetření následoval vlastní výzkum na větším souboru, na Fakultě tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy v Praze. Zkušební modely testů A, B, C a D byly upraveny pro podmínky... | cs_CZ |
uk.abstract.en | in English Title (Thema works): Verification of Examination Tests used for Determiiiation of Theoretical Knowledge ofAthletics Rules ofPhysical Education Students at FTVS UK Student: Věra Hrubantová Supervisor: Odb. as. Aleš Kaplan Methods: The pilot investigation was made at Jihočeská University in České Budějovice before this diploma work was performed. At first It was created research test, which included 118 questions. I distributed the test purposely to the selected probands and after completion I analysed it. I created four models oftests after its evaluation. I compiled tests A, B, C, D according to the difficulty of the item and the levels of difficulty, which I defined after the evaluation ofthe research test. Each model included 18 questions (6 easy, 6 intermediate, 6 diffivult). I verified these tests in practise. After that I found out that tests A and C have the same level of difficulty, B is not more difficult than previous mentioned tests and test D is more difficult. The pilot investigation was followed by the larger group research on the Faculty of Physical Education and Sport at Charles University. Experimental models of A, B, C and D tests were modified for studying conditionals at FKVS UK and were again verified and evaluated in practise. Results: : The results diference fully... | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Atletika | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990009039390106986 | |