dc.contributor.advisor | Jirotková, Darina | |
dc.creator | Schimmerová, Kateřina | |
dc.date.accessioned | 2017-04-03T09:43:58Z | |
dc.date.available | 2017-04-03T09:43:58Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/9258 | |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá prostorovou představivostí dětí mladšího školního věku. Provedený experiment sleduje taktilní manipulaci při vyloučení zraku a schopnost komunikovat hmatový vjem druhému člověku. Práce je teoreticky podložena myšlenkami konstruktivizmu, dále čerpá především z prací Jirotkové a Littlera, van Hieleho teorie úrovní geometrického myšlení a vlastních učitelských zkušeností autora. | cs_CZ |
dc.description.abstract | This paper deals with early children's spatial imagination. It is based on experiment focusing on children's tactile perception of spatial solids without visual check. Also the ability to communicate this perception to another person is observed. The paper is theoretically supported by constructivist ideas, it further draws mainly from Jirotkova and Littler's work, van Hiele's levels of geometrical thought and author's own teaching experience. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Komunikační hra s tělesy jako cesta k vytváření geometrických představ | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-05-17 | |
dc.description.department | Katedra matematiky a didaktiky matematiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 22481 | |
dc.title.translated | A Communication Game with the Body as a Way to Develop Geometric Imagination | en_US |
dc.contributor.referee | Slezáková, Jana | |
dc.identifier.aleph | 000800173 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra matematiky a didaktiky matematiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Tato práce se zabývá prostorovou představivostí dětí mladšího školního věku. Provedený experiment sleduje taktilní manipulaci při vyloučení zraku a schopnost komunikovat hmatový vjem druhému člověku. Práce je teoreticky podložena myšlenkami konstruktivizmu, dále čerpá především z prací Jirotkové a Littlera, van Hieleho teorie úrovní geometrického myšlení a vlastních učitelských zkušeností autora. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This paper deals with early children's spatial imagination. It is based on experiment focusing on children's tactile perception of spatial solids without visual check. Also the ability to communicate this perception to another person is observed. The paper is theoretically supported by constructivist ideas, it further draws mainly from Jirotkova and Littler's work, van Hiele's levels of geometrical thought and author's own teaching experience. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra matematiky a didaktiky matematiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990008001730106986 | |