Zobrazit minimální záznam

A Communication Game with the Body as a Way to Develop Geometric Imagination
dc.contributor.advisorJirotková, Darina
dc.creatorSchimmerová, Kateřina
dc.date.accessioned2017-04-03T09:43:58Z
dc.date.available2017-04-03T09:43:58Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/9258
dc.description.abstractTato práce se zabývá prostorovou představivostí dětí mladšího školního věku. Provedený experiment sleduje taktilní manipulaci při vyloučení zraku a schopnost komunikovat hmatový vjem druhému člověku. Práce je teoreticky podložena myšlenkami konstruktivizmu, dále čerpá především z prací Jirotkové a Littlera, van Hieleho teorie úrovní geometrického myšlení a vlastních učitelských zkušeností autora.cs_CZ
dc.description.abstractThis paper deals with early children's spatial imagination. It is based on experiment focusing on children's tactile perception of spatial solids without visual check. Also the ability to communicate this perception to another person is observed. The paper is theoretically supported by constructivist ideas, it further draws mainly from Jirotkova and Littler's work, van Hiele's levels of geometrical thought and author's own teaching experience.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleKomunikační hra s tělesy jako cesta k vytváření geometrických představcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-05-17
dc.description.departmentKatedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId22481
dc.title.translatedA Communication Game with the Body as a Way to Develop Geometric Imaginationen_US
dc.contributor.refereeSlezáková, Jana
dc.identifier.aleph000800173
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato práce se zabývá prostorovou představivostí dětí mladšího školního věku. Provedený experiment sleduje taktilní manipulaci při vyloučení zraku a schopnost komunikovat hmatový vjem druhému člověku. Práce je teoreticky podložena myšlenkami konstruktivizmu, dále čerpá především z prací Jirotkové a Littlera, van Hieleho teorie úrovní geometrického myšlení a vlastních učitelských zkušeností autora.cs_CZ
uk.abstract.enThis paper deals with early children's spatial imagination. It is based on experiment focusing on children's tactile perception of spatial solids without visual check. Also the ability to communicate this perception to another person is observed. The paper is theoretically supported by constructivist ideas, it further draws mainly from Jirotkova and Littler's work, van Hiele's levels of geometrical thought and author's own teaching experience.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
dc.identifier.lisID990008001730106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV