Zobrazit minimální záznam

Spontaneous Development of Written Literacy
dc.contributor.advisorWildová, Radka
dc.creatorŠunda, Petr
dc.date.accessioned2017-04-03T09:45:21Z
dc.date.available2017-04-03T09:45:21Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/9262
dc.description.abstractPoměrně delší dobu sleduji, jak děti zacházejí s písmem a jak se mu věnují, ať už se jedná o děti předškolní nebo školou povinné, ať už je dítě ve škole nebo doma a na školu se připravuje, nebo je mimo ni, v družině, v zájmovém kroužku, na táboře, na škole v přírodě, u prarodičů nebo s kamarády. Ve všech těchto a mnoha dalších situacích se často děti v tomto věku věnují psaní záměrně i nezáměrně, hrou nebo "prací", tedy činností, která je podmíněna svým dokončením (školní učební látka). Středem mého zájmu je vztah dítěte ve vývojovém období školní zralosti1 a jeho spontánního psaní jako komunikativní dovednosti ve vztahu k výchovněvzdělávacímu působení. Komunikativní psaní je součástí vzdělávací oblasti Český jazyk a literatura2 a je obsaženo ve všech jejich částech: Komunikační a slohové výchově, Jazykové výchově i Literární výchově.cs_CZ
dc.description.abstractPoměrně delší dobu sleduji, jak děti zacházejí s písmem a jak se mu věnují, ať už se jedná o děti předškolní nebo školou povinné, ať už je dítě ve škole nebo doma a na školu se připravuje, nebo je mimo ni, v družině, v zájmovém kroužku, na táboře, na škole v přírodě, u prarodičů nebo s kamarády. Ve všech těchto a mnoha dalších situacích se často děti v tomto věku věnují psaní záměrně i nezáměrně, hrou nebo "prací", tedy činností, která je podmíněna svým dokončením (školní učební látka). Středem mého zájmu je vztah dítěte ve vývojovém období školní zralosti1 a jeho spontánního psaní jako komunikativní dovednosti ve vztahu k výchovněvzdělávacímu působení. Komunikativní psaní je součástí vzdělávací oblasti Český jazyk a literatura2 a je obsaženo ve všech jejich částech: Komunikační a slohové výchově, Jazykové výchově i Literární výchově.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleSpontání rozvoj písařské gramotnostics_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-05-17
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId22485
dc.title.translatedSpontaneous Development of Written Literacyen_US
dc.contributor.refereeKřivánek, Zdeněk
dc.identifier.aleph000799706
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPoměrně delší dobu sleduji, jak děti zacházejí s písmem a jak se mu věnují, ať už se jedná o děti předškolní nebo školou povinné, ať už je dítě ve škole nebo doma a na školu se připravuje, nebo je mimo ni, v družině, v zájmovém kroužku, na táboře, na škole v přírodě, u prarodičů nebo s kamarády. Ve všech těchto a mnoha dalších situacích se často děti v tomto věku věnují psaní záměrně i nezáměrně, hrou nebo "prací", tedy činností, která je podmíněna svým dokončením (školní učební látka). Středem mého zájmu je vztah dítěte ve vývojovém období školní zralosti1 a jeho spontánního psaní jako komunikativní dovednosti ve vztahu k výchovněvzdělávacímu působení. Komunikativní psaní je součástí vzdělávací oblasti Český jazyk a literatura2 a je obsaženo ve všech jejich částech: Komunikační a slohové výchově, Jazykové výchově i Literární výchově.cs_CZ
uk.abstract.enPoměrně delší dobu sleduji, jak děti zacházejí s písmem a jak se mu věnují, ať už se jedná o děti předškolní nebo školou povinné, ať už je dítě ve škole nebo doma a na školu se připravuje, nebo je mimo ni, v družině, v zájmovém kroužku, na táboře, na škole v přírodě, u prarodičů nebo s kamarády. Ve všech těchto a mnoha dalších situacích se často děti v tomto věku věnují psaní záměrně i nezáměrně, hrou nebo "prací", tedy činností, která je podmíněna svým dokončením (školní učební látka). Středem mého zájmu je vztah dítěte ve vývojovém období školní zralosti1 a jeho spontánního psaní jako komunikativní dovednosti ve vztahu k výchovněvzdělávacímu působení. Komunikativní psaní je součástí vzdělávací oblasti Český jazyk a literatura2 a je obsaženo ve všech jejich částech: Komunikační a slohové výchově, Jazykové výchově i Literární výchově.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990007997060106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV