dc.contributor.advisor | Wildová, Radka | |
dc.creator | Šunda, Petr | |
dc.date.accessioned | 2017-04-03T09:45:21Z | |
dc.date.available | 2017-04-03T09:45:21Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/9262 | |
dc.description.abstract | Poměrně delší dobu sleduji, jak děti zacházejí s písmem a jak se mu věnují, ať už se jedná o děti předškolní nebo školou povinné, ať už je dítě ve škole nebo doma a na školu se připravuje, nebo je mimo ni, v družině, v zájmovém kroužku, na táboře, na škole v přírodě, u prarodičů nebo s kamarády. Ve všech těchto a mnoha dalších situacích se často děti v tomto věku věnují psaní záměrně i nezáměrně, hrou nebo "prací", tedy činností, která je podmíněna svým dokončením (školní učební látka). Středem mého zájmu je vztah dítěte ve vývojovém období školní zralosti1 a jeho spontánního psaní jako komunikativní dovednosti ve vztahu k výchovněvzdělávacímu působení. Komunikativní psaní je součástí vzdělávací oblasti Český jazyk a literatura2 a je obsaženo ve všech jejich částech: Komunikační a slohové výchově, Jazykové výchově i Literární výchově. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Poměrně delší dobu sleduji, jak děti zacházejí s písmem a jak se mu věnují, ať už se jedná o děti předškolní nebo školou povinné, ať už je dítě ve škole nebo doma a na školu se připravuje, nebo je mimo ni, v družině, v zájmovém kroužku, na táboře, na škole v přírodě, u prarodičů nebo s kamarády. Ve všech těchto a mnoha dalších situacích se často děti v tomto věku věnují psaní záměrně i nezáměrně, hrou nebo "prací", tedy činností, která je podmíněna svým dokončením (školní učební látka). Středem mého zájmu je vztah dítěte ve vývojovém období školní zralosti1 a jeho spontánního psaní jako komunikativní dovednosti ve vztahu k výchovněvzdělávacímu působení. Komunikativní psaní je součástí vzdělávací oblasti Český jazyk a literatura2 a je obsaženo ve všech jejich částech: Komunikační a slohové výchově, Jazykové výchově i Literární výchově. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Spontání rozvoj písařské gramotnosti | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-05-17 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 22485 | |
dc.title.translated | Spontaneous Development of Written Literacy | en_US |
dc.contributor.referee | Křivánek, Zdeněk | |
dc.identifier.aleph | 000799706 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Poměrně delší dobu sleduji, jak děti zacházejí s písmem a jak se mu věnují, ať už se jedná o děti předškolní nebo školou povinné, ať už je dítě ve škole nebo doma a na školu se připravuje, nebo je mimo ni, v družině, v zájmovém kroužku, na táboře, na škole v přírodě, u prarodičů nebo s kamarády. Ve všech těchto a mnoha dalších situacích se často děti v tomto věku věnují psaní záměrně i nezáměrně, hrou nebo "prací", tedy činností, která je podmíněna svým dokončením (školní učební látka). Středem mého zájmu je vztah dítěte ve vývojovém období školní zralosti1 a jeho spontánního psaní jako komunikativní dovednosti ve vztahu k výchovněvzdělávacímu působení. Komunikativní psaní je součástí vzdělávací oblasti Český jazyk a literatura2 a je obsaženo ve všech jejich částech: Komunikační a slohové výchově, Jazykové výchově i Literární výchově. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Poměrně delší dobu sleduji, jak děti zacházejí s písmem a jak se mu věnují, ať už se jedná o děti předškolní nebo školou povinné, ať už je dítě ve škole nebo doma a na školu se připravuje, nebo je mimo ni, v družině, v zájmovém kroužku, na táboře, na škole v přírodě, u prarodičů nebo s kamarády. Ve všech těchto a mnoha dalších situacích se často děti v tomto věku věnují psaní záměrně i nezáměrně, hrou nebo "prací", tedy činností, která je podmíněna svým dokončením (školní učební látka). Středem mého zájmu je vztah dítěte ve vývojovém období školní zralosti1 a jeho spontánního psaní jako komunikativní dovednosti ve vztahu k výchovněvzdělávacímu působení. Komunikativní psaní je součástí vzdělávací oblasti Český jazyk a literatura2 a je obsaženo ve všech jejich částech: Komunikační a slohové výchově, Jazykové výchově i Literární výchově. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990007997060106986 | |