Zobrazit minimální záznam

Multiplication as a Means of Communication
dc.contributor.advisorPolcar, Miloslav
dc.creatorSvoboda, Zdeněk
dc.date.accessioned2017-04-03T09:45:51Z
dc.date.available2017-04-03T09:45:51Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/9264
dc.description.abstractTato práce se zabývá otázkou používání technologií umožňující multiplikaci informací v komunikaci. V první, teoretické části je naznačena historie vývoje technologií a prostředků umožňující multiplikaci informací. Dále se zabývá především otázkou komunikace umělecké v kontextu současného vývoje využití technologií multiplikace informací. V této části je řešena otázka využití v současnosti nejmodernější technologie v podobě internetu jako prostředku uměleckého vyjádření. Druhá část práce je koncipována jako obhajoba praktické části. Podrobněji je zde řešena otázka osobní internetové prezentace umění v podobě portfolia autora. Třetí část je zaměřena na pedagogické využití tématu multiplikace ve školní praxi. V konkrétní podobě je zde vypracován projekt na téma Multiplikace jako prostředek komunikace pro základní a umělecké školy. Základním nástrojem použitým při tvorbě práce jsou především osobní zkušenosti a postoje podložené studiem odborné literatury.cs_CZ
dc.description.abstractThis work deals with issue of using technologies enabling information multiplication in communication. The first theoretical part outlines history of development of technologies and means enabling information multiplikation. It further delineates first of all problems of communication in art communication in context with present development of utilizing multiplication technologies of information. Questions of making use of at present most modern technology, the internet, as means of artistic expression are being solved here. The second part is worked out as defence of the practical part. The issue of personal internet presentation as the author's portfolio is solved here in greater detail. The thirt part is aimed at pedagogical exploitation of the topic of multiplication in education school practice. A project in concrete version is presented in this part titled "Multiplication as communication" means for primary, secondary and art schools. First of all personal experience stands and approaches based on professional literature, are the basic implements for creating this work.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleMultiplikace jako prostředek komunikacecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-05-23
dc.description.departmentKatedra výtvarné výchovycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId22621
dc.title.translatedMultiplication as a Means of Communicationen_US
dc.contributor.refereeSedlák, Michal
dc.identifier.aleph000799915
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství výtvarné výchovy pro základní školy, střední školy a základní umělecké školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeaching Degree in Art for Lower and Higher Secondary Schools and Art Schoolsen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra výtvarné výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství výtvarné výchovy pro základní školy, střední školy a základní umělecké školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeaching Degree in Art for Lower and Higher Secondary Schools and Art Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato práce se zabývá otázkou používání technologií umožňující multiplikaci informací v komunikaci. V první, teoretické části je naznačena historie vývoje technologií a prostředků umožňující multiplikaci informací. Dále se zabývá především otázkou komunikace umělecké v kontextu současného vývoje využití technologií multiplikace informací. V této části je řešena otázka využití v současnosti nejmodernější technologie v podobě internetu jako prostředku uměleckého vyjádření. Druhá část práce je koncipována jako obhajoba praktické části. Podrobněji je zde řešena otázka osobní internetové prezentace umění v podobě portfolia autora. Třetí část je zaměřena na pedagogické využití tématu multiplikace ve školní praxi. V konkrétní podobě je zde vypracován projekt na téma Multiplikace jako prostředek komunikace pro základní a umělecké školy. Základním nástrojem použitým při tvorbě práce jsou především osobní zkušenosti a postoje podložené studiem odborné literatury.cs_CZ
uk.abstract.enThis work deals with issue of using technologies enabling information multiplication in communication. The first theoretical part outlines history of development of technologies and means enabling information multiplikation. It further delineates first of all problems of communication in art communication in context with present development of utilizing multiplication technologies of information. Questions of making use of at present most modern technology, the internet, as means of artistic expression are being solved here. The second part is worked out as defence of the practical part. The issue of personal internet presentation as the author's portfolio is solved here in greater detail. The thirt part is aimed at pedagogical exploitation of the topic of multiplication in education school practice. A project in concrete version is presented in this part titled "Multiplication as communication" means for primary, secondary and art schools. First of all personal experience stands and approaches based on professional literature, are the basic implements for creating this work.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra výtvarné výchovycs_CZ
dc.identifier.lisID990007999150106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV