dc.contributor.advisor | Polcar, Miloslav | |
dc.creator | Svoboda, Zdeněk | |
dc.date.accessioned | 2017-04-03T09:45:51Z | |
dc.date.available | 2017-04-03T09:45:51Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/9264 | |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá otázkou používání technologií umožňující multiplikaci informací v komunikaci. V první, teoretické části je naznačena historie vývoje technologií a prostředků umožňující multiplikaci informací. Dále se zabývá především otázkou komunikace umělecké v kontextu současného vývoje využití technologií multiplikace informací. V této části je řešena otázka využití v současnosti nejmodernější technologie v podobě internetu jako prostředku uměleckého vyjádření. Druhá část práce je koncipována jako obhajoba praktické části. Podrobněji je zde řešena otázka osobní internetové prezentace umění v podobě portfolia autora. Třetí část je zaměřena na pedagogické využití tématu multiplikace ve školní praxi. V konkrétní podobě je zde vypracován projekt na téma Multiplikace jako prostředek komunikace pro základní a umělecké školy. Základním nástrojem použitým při tvorbě práce jsou především osobní zkušenosti a postoje podložené studiem odborné literatury. | cs_CZ |
dc.description.abstract | This work deals with issue of using technologies enabling information multiplication in communication. The first theoretical part outlines history of development of technologies and means enabling information multiplikation. It further delineates first of all problems of communication in art communication in context with present development of utilizing multiplication technologies of information. Questions of making use of at present most modern technology, the internet, as means of artistic expression are being solved here. The second part is worked out as defence of the practical part. The issue of personal internet presentation as the author's portfolio is solved here in greater detail. The thirt part is aimed at pedagogical exploitation of the topic of multiplication in education school practice. A project in concrete version is presented in this part titled "Multiplication as communication" means for primary, secondary and art schools. First of all personal experience stands and approaches based on professional literature, are the basic implements for creating this work. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Multiplikace jako prostředek komunikace | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-05-23 | |
dc.description.department | Katedra výtvarné výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 22621 | |
dc.title.translated | Multiplication as a Means of Communication | en_US |
dc.contributor.referee | Sedlák, Michal | |
dc.identifier.aleph | 000799915 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství výtvarné výchovy pro základní školy, střední školy a základní umělecké školy | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teaching Degree in Art for Lower and Higher Secondary Schools and Art Schools | en_US |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra výtvarné výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství výtvarné výchovy pro základní školy, střední školy a základní umělecké školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teaching Degree in Art for Lower and Higher Secondary Schools and Art Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Tato práce se zabývá otázkou používání technologií umožňující multiplikaci informací v komunikaci. V první, teoretické části je naznačena historie vývoje technologií a prostředků umožňující multiplikaci informací. Dále se zabývá především otázkou komunikace umělecké v kontextu současného vývoje využití technologií multiplikace informací. V této části je řešena otázka využití v současnosti nejmodernější technologie v podobě internetu jako prostředku uměleckého vyjádření. Druhá část práce je koncipována jako obhajoba praktické části. Podrobněji je zde řešena otázka osobní internetové prezentace umění v podobě portfolia autora. Třetí část je zaměřena na pedagogické využití tématu multiplikace ve školní praxi. V konkrétní podobě je zde vypracován projekt na téma Multiplikace jako prostředek komunikace pro základní a umělecké školy. Základním nástrojem použitým při tvorbě práce jsou především osobní zkušenosti a postoje podložené studiem odborné literatury. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This work deals with issue of using technologies enabling information multiplication in communication. The first theoretical part outlines history of development of technologies and means enabling information multiplikation. It further delineates first of all problems of communication in art communication in context with present development of utilizing multiplication technologies of information. Questions of making use of at present most modern technology, the internet, as means of artistic expression are being solved here. The second part is worked out as defence of the practical part. The issue of personal internet presentation as the author's portfolio is solved here in greater detail. The thirt part is aimed at pedagogical exploitation of the topic of multiplication in education school practice. A project in concrete version is presented in this part titled "Multiplication as communication" means for primary, secondary and art schools. First of all personal experience stands and approaches based on professional literature, are the basic implements for creating this work. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra výtvarné výchovy | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990007999150106986 | |