Zobrazit minimální záznam

Analysis of Chosen Concepts of Quality Systems in Further Education in the Czech Republic
dc.contributor.advisorKuchař, Pavel
dc.creatorStraková, Michaela
dc.date.accessioned2017-11-16T10:54:55Z
dc.date.available2017-11-16T10:54:55Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/93289
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with the area of quality of further education. It focuses in detail on the concepts of quality of further education, standardized quality management systems at international level (ISO 9000, EFQM Model Excellence) and specific systems used abroad (Swiss model eduQua and German model LQW). The work focuses on specific concepts and proposals of quality education systems developed and implemented in the Czech Republic. The output of the thesis is an analysis of selected concepts (National Qualification System, Project Concept, Quality in Further Professional Education), critical assessment of their form (methods, methodology) and reflection of their implementation into practice and impacts on quality in further education. The thesis links the theoretical knowledge with the practice and on their basis it presents its own proposal of possibilities of solution of system quality assurance in further education. Key words: quality, further education, quality in further education, quality systems, ISO 9000, EFQM Excelence Modelen_US
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá oblastí kvality dalšího vzdělávání. Detailně se zaměřuje na přístupy k pojmu kvalita dalšího vzdělávání, standardně využívané systémy managementu kvality na mezinárodní úrovni (ISO 9000, EFQM Model Excelence) a specifické systémy využívané v zahraničí (švýcarský model eduQua a německý model LQW). Práce se zaměřuje na konkrétní koncepce a návrhy systémů kvality dalšího vzdělávání vytvořených a realizovaných v České republice. Výstupem práce je analýza vybraných koncepcí (Národní soustava kvalifikací, projekt Koncept, projekt Kvalita v dalším profesním vzdělávání), kritické zhodnocení jejich podoby (formy, metodiky) a reflexe jejich implementace do praxe a dopadů na kvalitu v dalším vzdělávání. Práce propojuje teoretické poznatky s praxí a na jejich základě uvádí vlastní návrh možnosti řešení systémového zajištění kvality v dalším vzdělávání. Klíčová slova: kvalita, další vzdělávání, kvalita v dalším vzdělávání, systémy kvality, ISO 9000, EFQM Model Excelencecs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectkvalitacs_CZ
dc.subjectdalší vzdělávánícs_CZ
dc.subjectkvalita v dalším vzdělávánícs_CZ
dc.subjectsystémy kvalitycs_CZ
dc.subjectISO 9000cs_CZ
dc.subjectEFQM Model Excelencecs_CZ
dc.subjectqualityen_US
dc.subjectfurther educationen_US
dc.subjectquality in further educationen_US
dc.subjectquality systemsen_US
dc.subjectISO 9000en_US
dc.subjectEFQM Excelence Modelen_US
dc.titleAnalýza vybraných koncepcí systémů kvality dalšího vzdělávání v České republicecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-09-11
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Adult Education and Personnel Managementen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId169522
dc.title.translatedAnalysis of Chosen Concepts of Quality Systems in Further Education in the Czech Republicen_US
dc.contributor.refereeŠerák, Michal
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.disciplineAndragogika a personální řízenícs_CZ
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programPedagogyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Managementen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult Education and Personnel Managementen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enPedagogyen_US
thesis.grade.csNeprospělcs_CZ
thesis.grade.enFailen_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá oblastí kvality dalšího vzdělávání. Detailně se zaměřuje na přístupy k pojmu kvalita dalšího vzdělávání, standardně využívané systémy managementu kvality na mezinárodní úrovni (ISO 9000, EFQM Model Excelence) a specifické systémy využívané v zahraničí (švýcarský model eduQua a německý model LQW). Práce se zaměřuje na konkrétní koncepce a návrhy systémů kvality dalšího vzdělávání vytvořených a realizovaných v České republice. Výstupem práce je analýza vybraných koncepcí (Národní soustava kvalifikací, projekt Koncept, projekt Kvalita v dalším profesním vzdělávání), kritické zhodnocení jejich podoby (formy, metodiky) a reflexe jejich implementace do praxe a dopadů na kvalitu v dalším vzdělávání. Práce propojuje teoretické poznatky s praxí a na jejich základě uvádí vlastní návrh možnosti řešení systémového zajištění kvality v dalším vzdělávání. Klíčová slova: kvalita, další vzdělávání, kvalita v dalším vzdělávání, systémy kvality, ISO 9000, EFQM Model Excelencecs_CZ
uk.abstract.enThe diploma thesis deals with the area of quality of further education. It focuses in detail on the concepts of quality of further education, standardized quality management systems at international level (ISO 9000, EFQM Model Excellence) and specific systems used abroad (Swiss model eduQua and German model LQW). The work focuses on specific concepts and proposals of quality education systems developed and implemented in the Czech Republic. The output of the thesis is an analysis of selected concepts (National Qualification System, Project Concept, Quality in Further Professional Education), critical assessment of their form (methods, methodology) and reflection of their implementation into practice and impacts on quality in further education. The thesis links the theoretical knowledge with the practice and on their basis it presents its own proposal of possibilities of solution of system quality assurance in further education. Key words: quality, further education, quality in further education, quality systems, ISO 9000, EFQM Excelence Modelen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV