dc.contributor.advisor | Kaslová, Michaela | |
dc.creator | Škopková, Jana | |
dc.date.accessioned | 2017-04-03T10:22:06Z | |
dc.date.available | 2017-04-03T10:22:06Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/9438 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se věnuje tématu přirozeného čísla a zabývá se propedeutikou aritmetiky. Jedná se o přípravné aktivity, kdy se u 51etých dětí sleduje, zda je způsob určování počtu závislý na charakteru počítaných objektů. Zaměřuje se přitom na objekty drobného charakteru, tedy ty, které dítě uchopí do jedné ruky. Pro ověření případné závislosti se nabízejí kontrolní aktivity, které umožňují zjistit, do jaké míry se od předešlých aktivit liší. Práce ncpresentuje pouze srovnání strategií určování počtu objektů, zajímavé výsledky přináší i následná komparace jednotlivých dětí a mateřských škol. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.description.abstract | The topics of this work are natural numbers and arithmetic grounding for children of pre-school age. It discusses preparative activities at five-year old children searching if determination of objects' number depends on objects' kind. The investigation is focused on tiny objects, those that the child is able to grip in one hand. After verifying of this eventual dependency there are some other activities allowing find out the maximal level of differences among various methods. Beyond the objects' counting up strategy in the work there are some interesting results from comparison among individual children and kindergartens. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Typologie určování počtu vybraných objektů u pětiletých dětí v závislosti na charakteru počítaných objektů | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-05-24 | |
dc.description.department | Katedra matematiky a didaktiky matematiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 22151 | |
dc.title.translated | Determining the Number of Selected Objects for Five-Year Old Children in Connection with the Characte of the Selected Objects | en_US |
dc.contributor.referee | Kropáčková, Jana | |
dc.identifier.aleph | 002015877 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro mateřské školy | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Nursery Schools | en_US |
thesis.degree.program | Specialization in Education | en_US |
thesis.degree.program | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra matematiky a didaktiky matematiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro mateřské školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Nursery Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specialization in Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Bakalářská práce se věnuje tématu přirozeného čísla a zabývá se propedeutikou aritmetiky. Jedná se o přípravné aktivity, kdy se u 51etých dětí sleduje, zda je způsob určování počtu závislý na charakteru počítaných objektů. Zaměřuje se přitom na objekty drobného charakteru, tedy ty, které dítě uchopí do jedné ruky. Pro ověření případné závislosti se nabízejí kontrolní aktivity, které umožňují zjistit, do jaké míry se od předešlých aktivit liší. Práce ncpresentuje pouze srovnání strategií určování počtu objektů, zajímavé výsledky přináší i následná komparace jednotlivých dětí a mateřských škol. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | The topics of this work are natural numbers and arithmetic grounding for children of pre-school age. It discusses preparative activities at five-year old children searching if determination of objects' number depends on objects' kind. The investigation is focused on tiny objects, those that the child is able to grip in one hand. After verifying of this eventual dependency there are some other activities allowing find out the maximal level of differences among various methods. Beyond the objects' counting up strategy in the work there are some interesting results from comparison among individual children and kindergartens. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra matematiky a didaktiky matematiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990020158770106986 | |