dc.contributor.advisor | Žofková, Hana | |
dc.creator | Hůlková, Taťjana | |
dc.date.accessioned | 2017-04-03T10:23:44Z | |
dc.date.available | 2017-04-03T10:23:44Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/9446 | |
dc.description.abstract | Při výběru tématu specifických poruch učení pro mou diplomovou práci byl pro mne velkou a hlavní inspirací Prof. Zdeněk Matějček. Ještě mnohem dříve, než jsem se pro toto téma rozhodla, jsem četla jeho knihy a sledovala jeho různá vystoupení v televizi. Jeho přístup k dětem, jeho láska a otevřené srdce, nadšení a životní elán. které vyzařovali z jeho knih i z obrazovky, mě hluboce oslovili. Téma dyslexie mě později začalo zajímat i jako budoucího učitele cizích jazyků a svým zájmům jsem chtěla dát nějaký smysl. Tak se zrodilo i téma mé diplomové práce. Začala jsem navštěvovat semináře, které pořádá pražské DYS-centrum a později jsem se účastnila hodin věnovaných nápravě poruch u dětí se specifickými poruchami učení. Viděla jsem. že pokud je náš přístup citlivý a naše práce s dětmi trpělivá a vytrvalá, mohou děti dosáhnout dobrých výsledků. Ačkoliv studium odborné literatury pro mne bylo důležité a přineslo mi mnoho cenných informací, práce (ale i hra) se samotnými dětmi mne naučila mnohem více. S panem profesorem Matějčkem jsem se už bohužel osobně setkat nemohla, ale jeho osobnost, jeho ..láska k zlobivým dětem", jak se o něm psalo, mě nadále inspiruje v mé práci. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.description.abstract | Při výběru tématu specifických poruch učení pro mou diplomovou práci byl pro mne velkou a hlavní inspirací Prof. Zdeněk Matějček. Ještě mnohem dříve, než jsem se pro toto téma rozhodla, jsem četla jeho knihy a sledovala jeho různá vystoupení v televizi. Jeho přístup k dětem, jeho láska a otevřené srdce, nadšení a životní elán. které vyzařovali z jeho knih i z obrazovky, mě hluboce oslovili. Téma dyslexie mě později začalo zajímat i jako budoucího učitele cizích jazyků a svým zájmům jsem chtěla dát nějaký smysl. Tak se zrodilo i téma mé diplomové práce. Začala jsem navštěvovat semináře, které pořádá pražské DYS-centrum a později jsem se účastnila hodin věnovaných nápravě poruch u dětí se specifickými poruchami učení. Viděla jsem. že pokud je náš přístup citlivý a naše práce s dětmi trpělivá a vytrvalá, mohou děti dosáhnout dobrých výsledků. Ačkoliv studium odborné literatury pro mne bylo důležité a přineslo mi mnoho cenných informací, práce (ale i hra) se samotnými dětmi mne naučila mnohem více. S panem profesorem Matějčkem jsem se už bohužel osobně setkat nemohla, ale jeho osobnost, jeho ..láska k zlobivým dětem", jak se o něm psalo, mě nadále inspiruje v mé práci. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Lze doporučit ruský jazyk dětem se specifickými poruchami učení ? Na základě projevů specifických poruch učení ve výuce ruského jazyka | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-05-23 | |
dc.description.department | Katedra rusistiky a lingvodidaktiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 22437 | |
dc.title.translated | Recommending the Russian Language to Children with Specific Learning Difficulties | en_US |
dc.contributor.referee | Liptáková, Zuzana | |
dc.identifier.aleph | 002040271 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy francouzský jazyk - ruský jazyk | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools French - Russian Language | en_US |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra rusistiky a lingvodidaktiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy francouzský jazyk - ruský jazyk | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools French - Russian Language | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Při výběru tématu specifických poruch učení pro mou diplomovou práci byl pro mne velkou a hlavní inspirací Prof. Zdeněk Matějček. Ještě mnohem dříve, než jsem se pro toto téma rozhodla, jsem četla jeho knihy a sledovala jeho různá vystoupení v televizi. Jeho přístup k dětem, jeho láska a otevřené srdce, nadšení a životní elán. které vyzařovali z jeho knih i z obrazovky, mě hluboce oslovili. Téma dyslexie mě později začalo zajímat i jako budoucího učitele cizích jazyků a svým zájmům jsem chtěla dát nějaký smysl. Tak se zrodilo i téma mé diplomové práce. Začala jsem navštěvovat semináře, které pořádá pražské DYS-centrum a později jsem se účastnila hodin věnovaných nápravě poruch u dětí se specifickými poruchami učení. Viděla jsem. že pokud je náš přístup citlivý a naše práce s dětmi trpělivá a vytrvalá, mohou děti dosáhnout dobrých výsledků. Ačkoliv studium odborné literatury pro mne bylo důležité a přineslo mi mnoho cenných informací, práce (ale i hra) se samotnými dětmi mne naučila mnohem více. S panem profesorem Matějčkem jsem se už bohužel osobně setkat nemohla, ale jeho osobnost, jeho ..láska k zlobivým dětem", jak se o něm psalo, mě nadále inspiruje v mé práci. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | Při výběru tématu specifických poruch učení pro mou diplomovou práci byl pro mne velkou a hlavní inspirací Prof. Zdeněk Matějček. Ještě mnohem dříve, než jsem se pro toto téma rozhodla, jsem četla jeho knihy a sledovala jeho různá vystoupení v televizi. Jeho přístup k dětem, jeho láska a otevřené srdce, nadšení a životní elán. které vyzařovali z jeho knih i z obrazovky, mě hluboce oslovili. Téma dyslexie mě později začalo zajímat i jako budoucího učitele cizích jazyků a svým zájmům jsem chtěla dát nějaký smysl. Tak se zrodilo i téma mé diplomové práce. Začala jsem navštěvovat semináře, které pořádá pražské DYS-centrum a později jsem se účastnila hodin věnovaných nápravě poruch u dětí se specifickými poruchami učení. Viděla jsem. že pokud je náš přístup citlivý a naše práce s dětmi trpělivá a vytrvalá, mohou děti dosáhnout dobrých výsledků. Ačkoliv studium odborné literatury pro mne bylo důležité a přineslo mi mnoho cenných informací, práce (ale i hra) se samotnými dětmi mne naučila mnohem více. S panem profesorem Matějčkem jsem se už bohužel osobně setkat nemohla, ale jeho osobnost, jeho ..láska k zlobivým dětem", jak se o něm psalo, mě nadále inspiruje v mé práci. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra rusistiky a lingvodidaktiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990020402710106986 | |