dc.contributor.advisor | Kargerová, Jana | |
dc.creator | Doležalová, Gabriela | |
dc.date.accessioned | 2017-04-03T10:39:43Z | |
dc.date.available | 2017-04-03T10:39:43Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/9529 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce je v teoretické části zaměřena na dítě způsobilé a nezpůsobilé školní docházky, znaky a kritéria školní zralosti. Také zkoumá vliv rodiny a mateřské školy na vstup dítěte do základní školy. Věnuje se zápisu do první třídy běžnou a alternativní formou. Ve výzkumné části je zjišťována spolupráce mezi základní a mateřskou školou pomocí dotazníkové metody. Dále jsou zde uvedeny výsledky zkoumání a jejich interpretace. Zabývá se přípravnou třídou, jejím postavením při vstupu dítěte do základní školy. Klíčová slova: působení rodiny a MŠ na dítě, nástup dítěte do školy, školní zralost a nezralost, znaky školní zralost, běžný a alternativní způsob zápisu Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.description.abstract | In its the theoretical part the diploma thesis discusses readiness and non-readiness for school attendance and characteristic and criteria of school maturity. It also deals with the influence of the family and pre-school attendance on the start of primary school attendance. It focuses on the enrolling in primary school in a usual or an alternative way. In its research part the cooperation between primary and secondary schools is surveyed via questionnaires. Results are stated and interpreted. Preparatory classes and their influence on the entry into primary schools are also dealt with. Key words: influence of the family and pre-school attendance on the child, entry into primary school, school maturity and immaturity, characteristic of school maturity, usual and alternative enrolment in primary school Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Připravenost dítěte na vstup do základní školy | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-05-14 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 51823 | |
dc.title.translated | Prepartion of a child for school attendance | en_US |
dc.contributor.referee | Stará, Jana | |
dc.identifier.aleph | 000799736 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce je v teoretické části zaměřena na dítě způsobilé a nezpůsobilé školní docházky, znaky a kritéria školní zralosti. Také zkoumá vliv rodiny a mateřské školy na vstup dítěte do základní školy. Věnuje se zápisu do první třídy běžnou a alternativní formou. Ve výzkumné části je zjišťována spolupráce mezi základní a mateřskou školou pomocí dotazníkové metody. Dále jsou zde uvedeny výsledky zkoumání a jejich interpretace. Zabývá se přípravnou třídou, jejím postavením při vstupu dítěte do základní školy. Klíčová slova: působení rodiny a MŠ na dítě, nástup dítěte do školy, školní zralost a nezralost, znaky školní zralost, běžný a alternativní způsob zápisu Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | In its the theoretical part the diploma thesis discusses readiness and non-readiness for school attendance and characteristic and criteria of school maturity. It also deals with the influence of the family and pre-school attendance on the start of primary school attendance. It focuses on the enrolling in primary school in a usual or an alternative way. In its research part the cooperation between primary and secondary schools is surveyed via questionnaires. Results are stated and interpreted. Preparatory classes and their influence on the entry into primary schools are also dealt with. Key words: influence of the family and pre-school attendance on the child, entry into primary school, school maturity and immaturity, characteristic of school maturity, usual and alternative enrolment in primary school Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990007997360106986 | |