Zobrazit minimální záznam

Prepartion of a child for school attendance
dc.contributor.advisorKargerová, Jana
dc.creatorDoležalová, Gabriela
dc.date.accessioned2017-04-03T10:39:43Z
dc.date.available2017-04-03T10:39:43Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/9529
dc.description.abstractDiplomová práce je v teoretické části zaměřena na dítě způsobilé a nezpůsobilé školní docházky, znaky a kritéria školní zralosti. Také zkoumá vliv rodiny a mateřské školy na vstup dítěte do základní školy. Věnuje se zápisu do první třídy běžnou a alternativní formou. Ve výzkumné části je zjišťována spolupráce mezi základní a mateřskou školou pomocí dotazníkové metody. Dále jsou zde uvedeny výsledky zkoumání a jejich interpretace. Zabývá se přípravnou třídou, jejím postavením při vstupu dítěte do základní školy. Klíčová slova: působení rodiny a MŠ na dítě, nástup dítěte do školy, školní zralost a nezralost, znaky školní zralost, běžný a alternativní způsob zápisu Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractIn its the theoretical part the diploma thesis discusses readiness and non-readiness for school attendance and characteristic and criteria of school maturity. It also deals with the influence of the family and pre-school attendance on the start of primary school attendance. It focuses on the enrolling in primary school in a usual or an alternative way. In its research part the cooperation between primary and secondary schools is surveyed via questionnaires. Results are stated and interpreted. Preparatory classes and their influence on the entry into primary schools are also dealt with. Key words: influence of the family and pre-school attendance on the child, entry into primary school, school maturity and immaturity, characteristic of school maturity, usual and alternative enrolment in primary school Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titlePřipravenost dítěte na vstup do základní školycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-05-14
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId51823
dc.title.translatedPrepartion of a child for school attendanceen_US
dc.contributor.refereeStará, Jana
dc.identifier.aleph000799736
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce je v teoretické části zaměřena na dítě způsobilé a nezpůsobilé školní docházky, znaky a kritéria školní zralosti. Také zkoumá vliv rodiny a mateřské školy na vstup dítěte do základní školy. Věnuje se zápisu do první třídy běžnou a alternativní formou. Ve výzkumné části je zjišťována spolupráce mezi základní a mateřskou školou pomocí dotazníkové metody. Dále jsou zde uvedeny výsledky zkoumání a jejich interpretace. Zabývá se přípravnou třídou, jejím postavením při vstupu dítěte do základní školy. Klíčová slova: působení rodiny a MŠ na dítě, nástup dítěte do školy, školní zralost a nezralost, znaky školní zralost, běžný a alternativní způsob zápisu Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enIn its the theoretical part the diploma thesis discusses readiness and non-readiness for school attendance and characteristic and criteria of school maturity. It also deals with the influence of the family and pre-school attendance on the start of primary school attendance. It focuses on the enrolling in primary school in a usual or an alternative way. In its research part the cooperation between primary and secondary schools is surveyed via questionnaires. Results are stated and interpreted. Preparatory classes and their influence on the entry into primary schools are also dealt with. Key words: influence of the family and pre-school attendance on the child, entry into primary school, school maturity and immaturity, characteristic of school maturity, usual and alternative enrolment in primary school Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990007997360106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV