dc.contributor.advisor | Havlůjová, Hana | |
dc.creator | Mácová, Michaela | |
dc.date.accessioned | 2017-04-03T10:55:56Z | |
dc.date.available | 2017-04-03T10:55:56Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/9610 | |
dc.description.abstract | Cílem diplomové práce je tedy vytvořit projekt, kterým bych do běžné školní praxe zavedla základní principy Rámcového vzdělávacího programu a zároveň při jeho realizaci dokázat, že metoda projektového vyučování vhodně rozvíjí tendence nastolené výše zmíněnou reformou. Tedy, že je možno jejím prostřednictvím u žáků efektivně rozvíjet a podporovat vytváření klíčových kompetencí,2 pozitivně 1 Sbírka zákonů číslo 561/2004 Zákon ze dne 24. září 2004 o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělání. Ročník 2004. Rozeslána dne 10. listopadu 2004. str. 10262-3 2 Metodický portál. Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělání [online], c. 2005, poslední revize 29. srpna 2005 [15. února 2005 ]. Dostupné z http://www.rvp.cz./soubor/rvpzv.pdf str. 14 ovlivňovat sociální klima třídy a tak podporovat spolupráci a vzájemnou pomoc jedinců a skupin. Dále mám snahu dokázat, že metoda projektového vyučování prostřednictvím variabilnější organizace výuky vhodně aktivizace znalosti, dovednosti, schopnosti a vlastnosti žáků.4 A že v rámci zásad metody projektového vyučování je možno v projektu prosadit různé strategie učení, podporovat u žáka kreativní myšlení a logické uvažování při řešení problému a vést ho k samostatnosti a otevřené komunikaci tak, jak to reforma vyžaduje. Při tvorbě plánu projektu... | cs_CZ |
dc.description.abstract | Cílem diplomové práce je tedy vytvorit projekt, kterým bych do bežné školní praxe zavedla základní principy Rámcového vzdelávacího programu a zároven pri jeho realizaci dokázat, že metoda projektového vyucování vhodne rozvíjí tendence nastolené výše zmínenou reformou. Tedy, že je možno jejím prostrednictvím u žáku efektivne rozvíjet a podporovat vytvárení klícových kompetencí,2 pozitivne 1 Sbírka zákonu císlo 561/2004 Zákon ze dne 24. zárí 2004 o predškolním, základním, stredním, vyšším odborném a jiném vzdelání. Rocník 2004. Rozeslána dne 10. listopadu 2004. str. 10262-3 2 Metodický portál. Rámcový vzdelávací program pro základní vzdelání [online], c. 2005, poslední revize 29. srpna 2005 [15. února 2005 ]. Dostupné z http://www.rvp.cz./soubor/rvpzv.pdf str. 14 ovlivnovat sociální klima trídy a tak podporovat spolupráci a vzájemnou pomoc jedincu a skupin. Dále mám snahu dokázat, že metoda projektového vyucování prostrednictvím variabilnejší organizace výuky vhodne aktivizace znalosti, dovednosti, schopnosti a vlastnosti žáku.4 A že v rámci zásad metody projektového vyucování je možno v projektu prosadit ruzné strategie ucení, podporovat u žáka kreativní myšlení a logické uvažování pri rešení problému a vést ho k samostatnosti a otevrené komunikaci tak, jak to reforma vyžaduje. Pri tvorbe plánu projektu... | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Naše obec Hostivař.Případová studie výchovně - vzdělávacího projektu | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-05-14 | |
dc.description.department | Katedra občanské výchovy a filosofie | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 22307 | |
dc.title.translated | Our Village Hostivař Educational Project: A Case Study | en_US |
dc.contributor.referee | Županič, Jan | |
dc.identifier.aleph | 000590170 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy dějepis - základy společenských věd | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools History - Social Scienses | en_US |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra občanské výchovy a filosofie | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy dějepis - základy společenských věd | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools History - Social Scienses | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Cílem diplomové práce je tedy vytvořit projekt, kterým bych do běžné školní praxe zavedla základní principy Rámcového vzdělávacího programu a zároveň při jeho realizaci dokázat, že metoda projektového vyučování vhodně rozvíjí tendence nastolené výše zmíněnou reformou. Tedy, že je možno jejím prostřednictvím u žáků efektivně rozvíjet a podporovat vytváření klíčových kompetencí,2 pozitivně 1 Sbírka zákonů číslo 561/2004 Zákon ze dne 24. září 2004 o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělání. Ročník 2004. Rozeslána dne 10. listopadu 2004. str. 10262-3 2 Metodický portál. Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělání [online], c. 2005, poslední revize 29. srpna 2005 [15. února 2005 ]. Dostupné z http://www.rvp.cz./soubor/rvpzv.pdf str. 14 ovlivňovat sociální klima třídy a tak podporovat spolupráci a vzájemnou pomoc jedinců a skupin. Dále mám snahu dokázat, že metoda projektového vyučování prostřednictvím variabilnější organizace výuky vhodně aktivizace znalosti, dovednosti, schopnosti a vlastnosti žáků.4 A že v rámci zásad metody projektového vyučování je možno v projektu prosadit různé strategie učení, podporovat u žáka kreativní myšlení a logické uvažování při řešení problému a vést ho k samostatnosti a otevřené komunikaci tak, jak to reforma vyžaduje. Při tvorbě plánu projektu... | cs_CZ |
uk.abstract.en | Cílem diplomové práce je tedy vytvorit projekt, kterým bych do bežné školní praxe zavedla základní principy Rámcového vzdelávacího programu a zároven pri jeho realizaci dokázat, že metoda projektového vyucování vhodne rozvíjí tendence nastolené výše zmínenou reformou. Tedy, že je možno jejím prostrednictvím u žáku efektivne rozvíjet a podporovat vytvárení klícových kompetencí,2 pozitivne 1 Sbírka zákonu císlo 561/2004 Zákon ze dne 24. zárí 2004 o predškolním, základním, stredním, vyšším odborném a jiném vzdelání. Rocník 2004. Rozeslána dne 10. listopadu 2004. str. 10262-3 2 Metodický portál. Rámcový vzdelávací program pro základní vzdelání [online], c. 2005, poslední revize 29. srpna 2005 [15. února 2005 ]. Dostupné z http://www.rvp.cz./soubor/rvpzv.pdf str. 14 ovlivnovat sociální klima trídy a tak podporovat spolupráci a vzájemnou pomoc jedincu a skupin. Dále mám snahu dokázat, že metoda projektového vyucování prostrednictvím variabilnejší organizace výuky vhodne aktivizace znalosti, dovednosti, schopnosti a vlastnosti žáku.4 A že v rámci zásad metody projektového vyucování je možno v projektu prosadit ruzné strategie ucení, podporovat u žáka kreativní myšlení a logické uvažování pri rešení problému a vést ho k samostatnosti a otevrené komunikaci tak, jak to reforma vyžaduje. Pri tvorbe plánu projektu... | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra občanské výchovy a filosofie | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990005901700106986 | |