Zobrazit minimální záznam

Our Village Hostivař Educational Project: A Case Study
dc.contributor.advisorHavlůjová, Hana
dc.creatorMácová, Michaela
dc.date.accessioned2017-04-03T10:55:56Z
dc.date.available2017-04-03T10:55:56Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/9610
dc.description.abstractCílem diplomové práce je tedy vytvořit projekt, kterým bych do běžné školní praxe zavedla základní principy Rámcového vzdělávacího programu a zároveň při jeho realizaci dokázat, že metoda projektového vyučování vhodně rozvíjí tendence nastolené výše zmíněnou reformou. Tedy, že je možno jejím prostřednictvím u žáků efektivně rozvíjet a podporovat vytváření klíčových kompetencí,2 pozitivně 1 Sbírka zákonů číslo 561/2004 Zákon ze dne 24. září 2004 o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělání. Ročník 2004. Rozeslána dne 10. listopadu 2004. str. 10262-3 2 Metodický portál. Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělání [online], c. 2005, poslední revize 29. srpna 2005 [15. února 2005 ]. Dostupné z http://www.rvp.cz./soubor/rvpzv.pdf str. 14 ovlivňovat sociální klima třídy a tak podporovat spolupráci a vzájemnou pomoc jedinců a skupin. Dále mám snahu dokázat, že metoda projektového vyučování prostřednictvím variabilnější organizace výuky vhodně aktivizace znalosti, dovednosti, schopnosti a vlastnosti žáků.4 A že v rámci zásad metody projektového vyučování je možno v projektu prosadit různé strategie učení, podporovat u žáka kreativní myšlení a logické uvažování při řešení problému a vést ho k samostatnosti a otevřené komunikaci tak, jak to reforma vyžaduje. Při tvorbě plánu projektu...cs_CZ
dc.description.abstractCílem diplomové práce je tedy vytvorit projekt, kterým bych do bežné školní praxe zavedla základní principy Rámcového vzdelávacího programu a zároven pri jeho realizaci dokázat, že metoda projektového vyucování vhodne rozvíjí tendence nastolené výše zmínenou reformou. Tedy, že je možno jejím prostrednictvím u žáku efektivne rozvíjet a podporovat vytvárení klícových kompetencí,2 pozitivne 1 Sbírka zákonu císlo 561/2004 Zákon ze dne 24. zárí 2004 o predškolním, základním, stredním, vyšším odborném a jiném vzdelání. Rocník 2004. Rozeslána dne 10. listopadu 2004. str. 10262-3 2 Metodický portál. Rámcový vzdelávací program pro základní vzdelání [online], c. 2005, poslední revize 29. srpna 2005 [15. února 2005 ]. Dostupné z http://www.rvp.cz./soubor/rvpzv.pdf str. 14 ovlivnovat sociální klima trídy a tak podporovat spolupráci a vzájemnou pomoc jedincu a skupin. Dále mám snahu dokázat, že metoda projektového vyucování prostrednictvím variabilnejší organizace výuky vhodne aktivizace znalosti, dovednosti, schopnosti a vlastnosti žáku.4 A že v rámci zásad metody projektového vyucování je možno v projektu prosadit ruzné strategie ucení, podporovat u žáka kreativní myšlení a logické uvažování pri rešení problému a vést ho k samostatnosti a otevrené komunikaci tak, jak to reforma vyžaduje. Pri tvorbe plánu projektu...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleNaše obec Hostivař.Případová studie výchovně - vzdělávacího projektucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-05-14
dc.description.departmentKatedra občanské výchovy a filosofiecs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId22307
dc.title.translatedOur Village Hostivař Educational Project: A Case Studyen_US
dc.contributor.refereeŽupanič, Jan
dc.identifier.aleph000590170
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy dějepis - základy společenských vědcs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools History - Social Sciensesen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra občanské výchovy a filosofiecs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy dějepis - základy společenských vědcs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools History - Social Sciensesen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem diplomové práce je tedy vytvořit projekt, kterým bych do běžné školní praxe zavedla základní principy Rámcového vzdělávacího programu a zároveň při jeho realizaci dokázat, že metoda projektového vyučování vhodně rozvíjí tendence nastolené výše zmíněnou reformou. Tedy, že je možno jejím prostřednictvím u žáků efektivně rozvíjet a podporovat vytváření klíčových kompetencí,2 pozitivně 1 Sbírka zákonů číslo 561/2004 Zákon ze dne 24. září 2004 o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělání. Ročník 2004. Rozeslána dne 10. listopadu 2004. str. 10262-3 2 Metodický portál. Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělání [online], c. 2005, poslední revize 29. srpna 2005 [15. února 2005 ]. Dostupné z http://www.rvp.cz./soubor/rvpzv.pdf str. 14 ovlivňovat sociální klima třídy a tak podporovat spolupráci a vzájemnou pomoc jedinců a skupin. Dále mám snahu dokázat, že metoda projektového vyučování prostřednictvím variabilnější organizace výuky vhodně aktivizace znalosti, dovednosti, schopnosti a vlastnosti žáků.4 A že v rámci zásad metody projektového vyučování je možno v projektu prosadit různé strategie učení, podporovat u žáka kreativní myšlení a logické uvažování při řešení problému a vést ho k samostatnosti a otevřené komunikaci tak, jak to reforma vyžaduje. Při tvorbě plánu projektu...cs_CZ
uk.abstract.enCílem diplomové práce je tedy vytvorit projekt, kterým bych do bežné školní praxe zavedla základní principy Rámcového vzdelávacího programu a zároven pri jeho realizaci dokázat, že metoda projektového vyucování vhodne rozvíjí tendence nastolené výše zmínenou reformou. Tedy, že je možno jejím prostrednictvím u žáku efektivne rozvíjet a podporovat vytvárení klícových kompetencí,2 pozitivne 1 Sbírka zákonu císlo 561/2004 Zákon ze dne 24. zárí 2004 o predškolním, základním, stredním, vyšším odborném a jiném vzdelání. Rocník 2004. Rozeslána dne 10. listopadu 2004. str. 10262-3 2 Metodický portál. Rámcový vzdelávací program pro základní vzdelání [online], c. 2005, poslední revize 29. srpna 2005 [15. února 2005 ]. Dostupné z http://www.rvp.cz./soubor/rvpzv.pdf str. 14 ovlivnovat sociální klima trídy a tak podporovat spolupráci a vzájemnou pomoc jedincu a skupin. Dále mám snahu dokázat, že metoda projektového vyucování prostrednictvím variabilnejší organizace výuky vhodne aktivizace znalosti, dovednosti, schopnosti a vlastnosti žáku.4 A že v rámci zásad metody projektového vyucování je možno v projektu prosadit ruzné strategie ucení, podporovat u žáka kreativní myšlení a logické uvažování pri rešení problému a vést ho k samostatnosti a otevrené komunikaci tak, jak to reforma vyžaduje. Pri tvorbe plánu projektu...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra občanské výchovy a filosofiecs_CZ
dc.identifier.lisID990005901700106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV