dc.contributor.advisor | Hájková, Vanda | |
dc.creator | Bédi, Peter | |
dc.date.accessioned | 2017-04-03T10:57:10Z | |
dc.date.available | 2017-04-03T10:57:10Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/9616 | |
dc.description.abstract | Ve své diplomové práci se zabývám specifikami interiéru rodinného centra pro děti s více typy postižení. Navrhuji prostory tohoto rodinného centra a jejich specifické vybavení. Předkládám efektivní řešením prostoru pro děti předškolního věku ze zrakovým, mentálním a tělesným postižením. Řeším použití barev, hraček a doplňků interiéru. Pojednávám také o architektonických zvláštnostech a požadavcích, ale i o specifických stavebních normách, které je nutné dodržovat při stavbě nebo úpravě prostorů pro lidi s postižením. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The title of this diploma thesis is " Interior Specifícity of The Family Centre for Children with Various Kinds of Disability". Diploma thesis deal with specifícity and oddities being found at interior of family centers. In addition I focus on effectiveness of arrangements set up for preschoolers who are visually, mentally and physically handicapped. I deal with colors in interior, toys and interior supplements. Then I concern on architectural oddities and requirements, which belong to specific regulation associated to demands of handicapped people. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Specifika interiéru rodinného centra pro děti s různými typy postižení | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-05-21 | |
dc.description.department | Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 22197 | |
dc.title.translated | The Specifics of a Family Centre for Children with Various Types of Disabilities | en_US |
dc.contributor.referee | Strnadová, Iva | |
dc.identifier.aleph | 001096709 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství na speciálních školách | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Special Schools | en_US |
thesis.degree.program | Special Education | en_US |
thesis.degree.program | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství na speciálních školách | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Special Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Special Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Ve své diplomové práci se zabývám specifikami interiéru rodinného centra pro děti s více typy postižení. Navrhuji prostory tohoto rodinného centra a jejich specifické vybavení. Předkládám efektivní řešením prostoru pro děti předškolního věku ze zrakovým, mentálním a tělesným postižením. Řeším použití barev, hraček a doplňků interiéru. Pojednávám také o architektonických zvláštnostech a požadavcích, ale i o specifických stavebních normách, které je nutné dodržovat při stavbě nebo úpravě prostorů pro lidi s postižením. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The title of this diploma thesis is " Interior Specifícity of The Family Centre for Children with Various Kinds of Disability". Diploma thesis deal with specifícity and oddities being found at interior of family centers. In addition I focus on effectiveness of arrangements set up for preschoolers who are visually, mentally and physically handicapped. I deal with colors in interior, toys and interior supplements. Then I concern on architectural oddities and requirements, which belong to specific regulation associated to demands of handicapped people. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990010967090106986 | |