Zobrazit minimální záznam

The Countryside - Changes in Sign and Structure in Creative Expression
dc.contributor.advisorHůla, Zdenek
dc.creatorBrotánková, Martina
dc.date.accessioned2017-04-03T10:58:00Z
dc.date.available2017-04-03T10:58:00Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/9620
dc.description.abstractDiplomová práce pojednává o proměnách znaku a struktury ve vizuálním zobrazení krajiny od 19. století po současnost. Všímá si mnohosti odkazů chápání pojmu krajina, které jsou reflektovány zejména ve vlastní výtvarné tvorbě. V souvislosti s tématem se práce zabývá prvkem horizontu a vztahem mezi vizuální a jazykovou interpretací. Didaktická část obsahuje výtvarné náměty podněcující citlivost a komplexní vnímavost všemi smysly. Klíčová slova: Krajina, znak, struktura, genius loci, horizont, vztah, vnímání, interpretace, symbolcs_CZ
dc.description.abstractThe thesis deals with transformations of attribute and structure in visual pictures of landscape from 19th century till today. It observes diversity of references for definition of landscape, which are reflected in own creative part. The thesis considers an element of horizon and relation between visual and language interpretation in this context. The didactic part includes some creative motives that incite sensibility and complex perception by all sensorium. Key words: Landscape, attribute, structure, genius loci, horizon, relation, perception, interpretation, symbolen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleKrajina - proměny znaku a struktury ve výtvarném vyjádření tématucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-05-24
dc.description.departmentKatedra výtvarné výchovycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId22441
dc.title.translatedThe Countryside - Changes in Sign and Structure in Creative Expressionen_US
dc.contributor.refereeSlavík, Jan
dc.identifier.aleph000616386
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy pedagogika - výtvarná výchovacs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Pedagogy - Arten_US
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra výtvarné výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy pedagogika - výtvarná výchovacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Pedagogy - Arten_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce pojednává o proměnách znaku a struktury ve vizuálním zobrazení krajiny od 19. století po současnost. Všímá si mnohosti odkazů chápání pojmu krajina, které jsou reflektovány zejména ve vlastní výtvarné tvorbě. V souvislosti s tématem se práce zabývá prvkem horizontu a vztahem mezi vizuální a jazykovou interpretací. Didaktická část obsahuje výtvarné náměty podněcující citlivost a komplexní vnímavost všemi smysly. Klíčová slova: Krajina, znak, struktura, genius loci, horizont, vztah, vnímání, interpretace, symbolcs_CZ
uk.abstract.enThe thesis deals with transformations of attribute and structure in visual pictures of landscape from 19th century till today. It observes diversity of references for definition of landscape, which are reflected in own creative part. The thesis considers an element of horizon and relation between visual and language interpretation in this context. The didactic part includes some creative motives that incite sensibility and complex perception by all sensorium. Key words: Landscape, attribute, structure, genius loci, horizon, relation, perception, interpretation, symbolen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra výtvarné výchovycs_CZ
dc.identifier.lisID990006163860106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV