dc.contributor.advisor | Syřiště, Ivo | |
dc.creator | Douchová, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2017-04-03T11:00:46Z | |
dc.date.available | 2017-04-03T11:00:46Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/9633 | |
dc.description.abstract | Dnešní společnost si lze jen těžko představit bez pravidelného kontaktu se zdroji informací, zábavy ale žel také obrazového, zvukového a především myšlenkového smogu, médii. Tisk, rozhlas, televize, Internet jsou pro nás v současné době primárními zdroji velkého množství informací, které o světě, ve kterém žijeme, máme. Tím, že se čím dále tím větší měrou podílejí na utváření našeho pohledu na svět a že dokáží téměř okamžitě ovlivnit velké množství lidí najednou získala moderní média s ničím nesrovnatelnou moc. "Média nás obklopují doma, v dopravních prostředcích, v zaměstnání, ale také všude tam, kde rádi trávíme svůj volný čas. Jsou s námi v kontaktu v libovolný myslitelný okamžik našeho života. A neustále k nám promlouvají. A my jim nasloucháme."1 Jedním z nebezpečí moderních médií je jejich schopnost měnit skutečnost: zvukový i obrazový záznam se dá sestříhat, pořadí odpovědí v rozhovoru se dá změnit a nežádoucí věty vypustit. Obrazové zpravodajství může lhát pouhou velikostí záběru. Dalším nebezpečím je skutečnost, že média z okolního světa často předkládají jen povrchní klipovitý výběr. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Dnešní společnost si lze jen těžko představit bez pravidelného kontaktu se zdroji informací, zábavy ale žel také obrazového, zvukového a především myšlenkového smogu, médii. Tisk, rozhlas, televize, Internet jsou pro nás v současné době primárními zdroji velkého množství informací, které o světě, ve kterém žijeme, máme. Tím, že se čím dále tím větší měrou podílejí na utváření našeho pohledu na svět a že dokáží téměř okamžitě ovlivnit velké množství lidí najednou získala moderní média s ničím nesrovnatelnou moc. "Média nás obklopují doma, v dopravních prostředcích, v zaměstnání, ale také všude tam, kde rádi trávíme svůj volný čas. Jsou s námi v kontaktu v libovolný myslitelný okamžik našeho života. A neustále k nám promlouvají. A my jim nasloucháme."1 Jedním z nebezpečí moderních médií je jejich schopnost měnit skutečnost: zvukový i obrazový záznam se dá sestříhat, pořadí odpovědí v rozhovoru se dá změnit a nežádoucí věty vypustit. Obrazové zpravodajství může lhát pouhou velikostí záběru. Dalším nebezpečím je skutečnost, že média z okolního světa často předkládají jen povrchní klipovitý výběr. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Vliv absolvování povinné školní docházky na získání mediální gramotnosti | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-05-15 | |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 22613 | |
dc.title.translated | The Influence of Mandatory School Graduation on the Gaining of Media Literacy | en_US |
dc.contributor.referee | Váňová, Miroslava | |
dc.identifier.aleph | 000886858 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Pedagogy | en_US |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Pedagogy | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Dnešní společnost si lze jen těžko představit bez pravidelného kontaktu se zdroji informací, zábavy ale žel také obrazového, zvukového a především myšlenkového smogu, médii. Tisk, rozhlas, televize, Internet jsou pro nás v současné době primárními zdroji velkého množství informací, které o světě, ve kterém žijeme, máme. Tím, že se čím dále tím větší měrou podílejí na utváření našeho pohledu na svět a že dokáží téměř okamžitě ovlivnit velké množství lidí najednou získala moderní média s ničím nesrovnatelnou moc. "Média nás obklopují doma, v dopravních prostředcích, v zaměstnání, ale také všude tam, kde rádi trávíme svůj volný čas. Jsou s námi v kontaktu v libovolný myslitelný okamžik našeho života. A neustále k nám promlouvají. A my jim nasloucháme."1 Jedním z nebezpečí moderních médií je jejich schopnost měnit skutečnost: zvukový i obrazový záznam se dá sestříhat, pořadí odpovědí v rozhovoru se dá změnit a nežádoucí věty vypustit. Obrazové zpravodajství může lhát pouhou velikostí záběru. Dalším nebezpečím je skutečnost, že média z okolního světa často předkládají jen povrchní klipovitý výběr. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Dnešní společnost si lze jen těžko představit bez pravidelného kontaktu se zdroji informací, zábavy ale žel také obrazového, zvukového a především myšlenkového smogu, médii. Tisk, rozhlas, televize, Internet jsou pro nás v současné době primárními zdroji velkého množství informací, které o světě, ve kterém žijeme, máme. Tím, že se čím dále tím větší měrou podílejí na utváření našeho pohledu na svět a že dokáží téměř okamžitě ovlivnit velké množství lidí najednou získala moderní média s ničím nesrovnatelnou moc. "Média nás obklopují doma, v dopravních prostředcích, v zaměstnání, ale také všude tam, kde rádi trávíme svůj volný čas. Jsou s námi v kontaktu v libovolný myslitelný okamžik našeho života. A neustále k nám promlouvají. A my jim nasloucháme."1 Jedním z nebezpečí moderních médií je jejich schopnost měnit skutečnost: zvukový i obrazový záznam se dá sestříhat, pořadí odpovědí v rozhovoru se dá změnit a nežádoucí věty vypustit. Obrazové zpravodajství může lhát pouhou velikostí záběru. Dalším nebezpečím je skutečnost, že média z okolního světa často předkládají jen povrchní klipovitý výběr. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990008868580106986 | |