Identifikace osobnosti značky mezinárodních sportovních událostí
Brand Personality identification of International Sporting Events
diplomová práce (OBHÁJENO)
![Náhled dokumentu](/bitstream/handle/20.500.11956/964/thumbnail.png?sequence=6&isAllowed=y)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/964Identifikátory
SIS: 35418
Kolekce
- Kvalifikační práce [8907]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Průša, Přemysl
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
20. 9. 2007
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
2007 Název diplomové práce: Identifikace osobnosti značky mezinárodních sportovních událostí Title ofthe Thesis: Brand Personality Identification ofInternational Sporting Events Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá tématem identifikace osobnosti značky, jemuž je věnována pozornost jak z teoretického, tak i z empirického hlediska. Hlavním cílem práce je vlastním výzkumem identifikovat osobnost značky tří velkých mezinárodních sportovních událostí, konkrétně FIFA MS, Tour de France a letních olympijských her. Osobnost každé z těchto značek je velice podrobně analyzována. Tato analýza se opírá nejen o charakteristiku jednotlivých dimenzí osobnosti značky jako celku, ale také o specifikaci jednotlivých vlastností, jenž se na formování těchto dimenzí dle J. L. Aaker podílejí. Zvláštní pozornost je věnována zejména těm charakteristikám, u nichž byl zjištěn neutrální či negativní postoj respondentů. Na základě zjištěných faktů a stanovených hypotéz jsou nastíněna potencionální opatření vedoucí ke zlepšení · jednotlivých komponent osobnosti značky a tedy i celkové osobnosti značky výše zmíněných sportovních událostí. Abstract: The objective of this thesis is to describe a theoretical framework of brand personality which represents a basis for the measurement and identification of brand personality ofmajor...
2007 Název diplomové práce: Identifikace osobnosti značky mezinárodních sportovních událostí Title ofthe Thesis: Brand Personality Identification ofInternational Sporting Events Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá tématem identifikace osobnosti značky, jemuž je věnována pozornost jak z teoretického, tak i z empirického hlediska. Hlavním cílem práce je vlastním výzkumem identifikovat osobnost značky tří velkých mezinárodních sportovních událostí, konkrétně FIFA MS, Tour de France a letních olympijských her. Osobnost každé z těchto značek je velice podrobně analyzována. Tato analýza se opírá nejen o charakteristiku jednotlivých dimenzí osobnosti značky jako celku, ale také o specifikaci jednotlivých vlastností, jenž se na formování těchto dimenzí dle J. L. Aaker podílejí. Zvláštní pozornost je věnována zejména těm charakteristikám, u nichž byl zjištěn neutrální či negativní postoj respondentů. Na základě zjištěných faktů a stanovených hypotéz jsou nastíněna potencionální opatření vedoucí ke zlepšení · jednotlivých komponent osobnosti značky a tedy i celkové osobnosti značky výše zmíněných sportovních událostí. Abstract: The objective of this thesis is to describe a theoretical framework of brand personality which represents a basis for the measurement and identification of brand personality ofmajor...