Zobrazit minimální záznam

Class Meetings
dc.contributor.advisorViktorová, Ida
dc.creatorHanzalová, Klára
dc.date.accessioned2017-04-03T11:02:12Z
dc.date.available2017-04-03T11:02:12Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/9640
dc.description.abstractCílem prácc je popis komunikace probíhající na třídních schůzkách mezi rodiči a pedagogem. Prácc sc zabývá popisem a interpretací různých typů třídních schůzek, které byly vedeny dvěma učitelkami na dvou pražských základních školách. Základní část prácc tvoří interpretace jednotlivých zaznamenaných třídních schůzek, sleduje především bchaviorální projevy rodičů i pedagoga, zajímavé momenty, projednávaná témata, metody přístupu učitele k dětem a k jejich hodnocení a pedagogovy žádosti směrem k rodičům. Byly identifikovány různé typy třídních schůzek i kategorie komunikace a způsob jakým jsou informace rodičům sdělovány. V další části prácc celkově hodnotí koncepty vedení třídních schůzek jednotlivými učitelkami. V další kapitole jc provedena interpretace a analýza rozhovoru s učitelkami, vedeném za účelem zjištění jejich stanovisek, názorů a postojů kc komunikaci na třídních schůzkách. Skutečnosti, které na základě interpretací vyplynuly jsou dány do souvislosti s učitelskými výpověďmi a bylo provedeno srovnání u obou učitelek. Poslední část prácc jc věnována komparaci jednotlivých pedagogických přístupů. Jsou identifikovány možné důvody a příčiny pedagogova projevu během konání schůzek, dále jsou zkoumány reakce rodičů a způsob jakým rodiče vnímají probíhající komunikaci. Díky tomu, žc byl teoretický i...cs_CZ
dc.description.abstractObjcctivc of this thesis is deseription of communication betwecn teacher and parents during parent confcrences. Thesis deseribes and interprets different types of parent confcrcnces, which were led by two teachers at two different schools. First part of the thesis brings interpretations of partieular recorded confcrences with focus mainly on bchavioural expressions of parents and teachers, interesting moments, discusscd subjccts, teachcfs approach to childrcn and their classiftcation, and tcachcťs rcqucsts and demands on parents. Different types of parent confcrences were identified as wcll as categorics of communication and the way how the tcachcr shares the informations. In the next part, thesis globally evaluates methods and concepts of leading tlíc conferences used by partieular teachers. Next chapter includes interpretation and analyse of interviews with teachers, conductcd with the purposc of survcy of their opinions and attitudes to communication with parents. Results of the interpretations are put within the contcxt of the survcys and conclusions related to both tcachcrs are comparcd. Last part of the thesis is dedicated to comparison of partieular pedagogie approaches. In this part are identified possiblc rcasons and causcs of teachcťs expression during confcrences, examined parental reactions and...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleTřídní schůzkycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-05-23
dc.description.departmentKatedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId22297
dc.title.translatedClass Meetingsen_US
dc.contributor.refereeSmetáčková, Irena
dc.identifier.aleph000591123
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePsychologie a speciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplinePsychology and Special Pedagogyen_US
thesis.degree.programPsychologyen_US
thesis.degree.programPsychologiecs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPsychologie a speciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enPsychology and Special Pedagogyen_US
uk.degree-program.csPsychologiecs_CZ
uk.degree-program.enPsychologyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csCílem prácc je popis komunikace probíhající na třídních schůzkách mezi rodiči a pedagogem. Prácc sc zabývá popisem a interpretací různých typů třídních schůzek, které byly vedeny dvěma učitelkami na dvou pražských základních školách. Základní část prácc tvoří interpretace jednotlivých zaznamenaných třídních schůzek, sleduje především bchaviorální projevy rodičů i pedagoga, zajímavé momenty, projednávaná témata, metody přístupu učitele k dětem a k jejich hodnocení a pedagogovy žádosti směrem k rodičům. Byly identifikovány různé typy třídních schůzek i kategorie komunikace a způsob jakým jsou informace rodičům sdělovány. V další části prácc celkově hodnotí koncepty vedení třídních schůzek jednotlivými učitelkami. V další kapitole jc provedena interpretace a analýza rozhovoru s učitelkami, vedeném za účelem zjištění jejich stanovisek, názorů a postojů kc komunikaci na třídních schůzkách. Skutečnosti, které na základě interpretací vyplynuly jsou dány do souvislosti s učitelskými výpověďmi a bylo provedeno srovnání u obou učitelek. Poslední část prácc jc věnována komparaci jednotlivých pedagogických přístupů. Jsou identifikovány možné důvody a příčiny pedagogova projevu během konání schůzek, dále jsou zkoumány reakce rodičů a způsob jakým rodiče vnímají probíhající komunikaci. Díky tomu, žc byl teoretický i...cs_CZ
uk.abstract.enObjcctivc of this thesis is deseription of communication betwecn teacher and parents during parent confcrences. Thesis deseribes and interprets different types of parent confcrcnces, which were led by two teachers at two different schools. First part of the thesis brings interpretations of partieular recorded confcrences with focus mainly on bchavioural expressions of parents and teachers, interesting moments, discusscd subjccts, teachcfs approach to childrcn and their classiftcation, and tcachcťs rcqucsts and demands on parents. Different types of parent confcrences were identified as wcll as categorics of communication and the way how the tcachcr shares the informations. In the next part, thesis globally evaluates methods and concepts of leading tlíc conferences used by partieular teachers. Next chapter includes interpretation and analyse of interviews with teachers, conductcd with the purposc of survcy of their opinions and attitudes to communication with parents. Results of the interpretations are put within the contcxt of the survcys and conclusions related to both tcachcrs are comparcd. Last part of the thesis is dedicated to comparison of partieular pedagogie approaches. In this part are identified possiblc rcasons and causcs of teachcťs expression during confcrences, examined parental reactions and...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990005911230106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV