dc.contributor.advisor | Vodáková, Jitka | |
dc.creator | Řeháčková, Radka | |
dc.date.accessioned | 2017-04-03T11:38:22Z | |
dc.date.available | 2017-04-03T11:38:22Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/9814 | |
dc.description.abstract | Má bakalářská práce je zaměřena na tvořivost a hlavně na možnosti rozvoje nonverbální tvořivosti u dětí mladšího školního věku. V teoretické části je definována tvořivost nebo-li kreativita, je hodnocen její vývoj, etapy, úrovně, kritéria a osobnost tvůrčích lidí. Od různých autorů jsou prezentovány návody výchovy k tvořivosti, její hodnocení a také bariéry tvůrčích činností. Protože cílovou skupinou dětí mé práce jsou děti z 1. a 3. tříd základní školy je zde také charakterizován tělesný, psychický a sociální vývoj dětí mladšího školního věku. V mé práci chci pomocí tří testů (Torranceho doplňování kruhů, tvarového skládaného testu s použitím tangramu a praktickou činností s technickým materiálem) zhodnotit a porovnat úroveň nonverbální tvořivosti dětí, které navštěvují "mé" oddělení školní družiny v letošním školním roce. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.description.abstract | Má bakalářská práce je zaměřena na tvořivost a hlavně na možnosti rozvoje nonverbální tvořivosti u dětí mladšího školního věku. V teoretické části je definována tvořivost nebo-li kreativita, je hodnocen její vývoj, etapy, úrovně, kritéria a osobnost tvůrčích lidí. Od různých autorů jsou prezentovány návody výchovy k tvořivosti, její hodnocení a také bariéry tvůrčích činností. Protože cílovou skupinou dětí mé práce jsou děti z 1. a 3. tříd základní školy je zde také charakterizován tělesný, psychický a sociální vývoj dětí mladšího školního věku. V mé práci chci pomocí tří testů (Torranceho doplňování kruhů, tvarového skládaného testu s použitím tangramu a praktickou činností s technickým materiálem) zhodnotit a porovnat úroveň nonverbální tvořivosti dětí, které navštěvují "mé" oddělení školní družiny v letošním školním roce. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Využití činností s přírodními a technickými materiály pro rozvoj tvořivosti dětí | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-05-23 | |
dc.description.department | Ústav profesního rozvoje pracovníků ve školství | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 22585 | |
dc.title.translated | The Use of Activities with Natural and Technological Materials for the Development of Children?s Creativity | en_US |
dc.contributor.referee | Jiroušková, Ivana | |
dc.identifier.aleph | 001226536 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Vychovatelství | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Education | en_US |
thesis.degree.program | Education | en_US |
thesis.degree.program | Vychovatelství | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Ústav profesního rozvoje pracovníků ve školství | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Vychovatelství | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Vychovatelství | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Má bakalářská práce je zaměřena na tvořivost a hlavně na možnosti rozvoje nonverbální tvořivosti u dětí mladšího školního věku. V teoretické části je definována tvořivost nebo-li kreativita, je hodnocen její vývoj, etapy, úrovně, kritéria a osobnost tvůrčích lidí. Od různých autorů jsou prezentovány návody výchovy k tvořivosti, její hodnocení a také bariéry tvůrčích činností. Protože cílovou skupinou dětí mé práce jsou děti z 1. a 3. tříd základní školy je zde také charakterizován tělesný, psychický a sociální vývoj dětí mladšího školního věku. V mé práci chci pomocí tří testů (Torranceho doplňování kruhů, tvarového skládaného testu s použitím tangramu a praktickou činností s technickým materiálem) zhodnotit a porovnat úroveň nonverbální tvořivosti dětí, které navštěvují "mé" oddělení školní družiny v letošním školním roce. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | Má bakalářská práce je zaměřena na tvořivost a hlavně na možnosti rozvoje nonverbální tvořivosti u dětí mladšího školního věku. V teoretické části je definována tvořivost nebo-li kreativita, je hodnocen její vývoj, etapy, úrovně, kritéria a osobnost tvůrčích lidí. Od různých autorů jsou prezentovány návody výchovy k tvořivosti, její hodnocení a také bariéry tvůrčích činností. Protože cílovou skupinou dětí mé práce jsou děti z 1. a 3. tříd základní školy je zde také charakterizován tělesný, psychický a sociální vývoj dětí mladšího školního věku. V mé práci chci pomocí tří testů (Torranceho doplňování kruhů, tvarového skládaného testu s použitím tangramu a praktickou činností s technickým materiálem) zhodnotit a porovnat úroveň nonverbální tvořivosti dětí, které navštěvují "mé" oddělení školní družiny v letošním školním roce. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Ústav profesního rozvoje pracovníků ve školství | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990012265360106986 | |