Zobrazit minimální záznam

The Use of Activities with Natural and Technological Materials for the Development of Children?s Creativity
dc.contributor.advisorVodáková, Jitka
dc.creatorŘeháčková, Radka
dc.date.accessioned2017-04-03T11:38:22Z
dc.date.available2017-04-03T11:38:22Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/9814
dc.description.abstractMá bakalářská práce je zaměřena na tvořivost a hlavně na možnosti rozvoje nonverbální tvořivosti u dětí mladšího školního věku. V teoretické části je definována tvořivost nebo-li kreativita, je hodnocen její vývoj, etapy, úrovně, kritéria a osobnost tvůrčích lidí. Od různých autorů jsou prezentovány návody výchovy k tvořivosti, její hodnocení a také bariéry tvůrčích činností. Protože cílovou skupinou dětí mé práce jsou děti z 1. a 3. tříd základní školy je zde také charakterizován tělesný, psychický a sociální vývoj dětí mladšího školního věku. V mé práci chci pomocí tří testů (Torranceho doplňování kruhů, tvarového skládaného testu s použitím tangramu a praktickou činností s technickým materiálem) zhodnotit a porovnat úroveň nonverbální tvořivosti dětí, které navštěvují "mé" oddělení školní družiny v letošním školním roce. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractMá bakalářská práce je zaměřena na tvořivost a hlavně na možnosti rozvoje nonverbální tvořivosti u dětí mladšího školního věku. V teoretické části je definována tvořivost nebo-li kreativita, je hodnocen její vývoj, etapy, úrovně, kritéria a osobnost tvůrčích lidí. Od různých autorů jsou prezentovány návody výchovy k tvořivosti, její hodnocení a také bariéry tvůrčích činností. Protože cílovou skupinou dětí mé práce jsou děti z 1. a 3. tříd základní školy je zde také charakterizován tělesný, psychický a sociální vývoj dětí mladšího školního věku. V mé práci chci pomocí tří testů (Torranceho doplňování kruhů, tvarového skládaného testu s použitím tangramu a praktickou činností s technickým materiálem) zhodnotit a porovnat úroveň nonverbální tvořivosti dětí, které navštěvují "mé" oddělení školní družiny v letošním školním roce. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleVyužití činností s přírodními a technickými materiály pro rozvoj tvořivosti dětícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-05-23
dc.description.departmentÚstav profesního rozvoje pracovníků ve školstvícs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId22585
dc.title.translatedThe Use of Activities with Natural and Technological Materials for the Development of Children?s Creativityen_US
dc.contributor.refereeJiroušková, Ivana
dc.identifier.aleph001226536
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineVychovatelstvícs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programVychovatelstvícs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Ústav profesního rozvoje pracovníků ve školstvícs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csVychovatelstvícs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csVychovatelstvícs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csMá bakalářská práce je zaměřena na tvořivost a hlavně na možnosti rozvoje nonverbální tvořivosti u dětí mladšího školního věku. V teoretické části je definována tvořivost nebo-li kreativita, je hodnocen její vývoj, etapy, úrovně, kritéria a osobnost tvůrčích lidí. Od různých autorů jsou prezentovány návody výchovy k tvořivosti, její hodnocení a také bariéry tvůrčích činností. Protože cílovou skupinou dětí mé práce jsou děti z 1. a 3. tříd základní školy je zde také charakterizován tělesný, psychický a sociální vývoj dětí mladšího školního věku. V mé práci chci pomocí tří testů (Torranceho doplňování kruhů, tvarového skládaného testu s použitím tangramu a praktickou činností s technickým materiálem) zhodnotit a porovnat úroveň nonverbální tvořivosti dětí, které navštěvují "mé" oddělení školní družiny v letošním školním roce. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enMá bakalářská práce je zaměřena na tvořivost a hlavně na možnosti rozvoje nonverbální tvořivosti u dětí mladšího školního věku. V teoretické části je definována tvořivost nebo-li kreativita, je hodnocen její vývoj, etapy, úrovně, kritéria a osobnost tvůrčích lidí. Od různých autorů jsou prezentovány návody výchovy k tvořivosti, její hodnocení a také bariéry tvůrčích činností. Protože cílovou skupinou dětí mé práce jsou děti z 1. a 3. tříd základní školy je zde také charakterizován tělesný, psychický a sociální vývoj dětí mladšího školního věku. V mé práci chci pomocí tří testů (Torranceho doplňování kruhů, tvarového skládaného testu s použitím tangramu a praktickou činností s technickým materiálem) zhodnotit a porovnat úroveň nonverbální tvořivosti dětí, které navštěvují "mé" oddělení školní družiny v letošním školním roce. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Ústav profesního rozvoje pracovníků ve školstvícs_CZ
dc.identifier.lisID990012265360106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV