Zobrazit minimální záznam

Advertising in Pharmacy
dc.contributor.advisorKostřiba, Jan
dc.creatorŠťávová, Lucie
dc.date.accessioned2018-10-19T10:00:55Z
dc.date.available2018-10-19T10:00:55Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/98792
dc.description.abstractUniverzita Karlova Farmaceutická fakulta v Hradci Králové Katedra sociální a klinické farmacie Kandidát: Lucie Šťávová Školitel: PharmDr. Jan Kostřiba, Ph.D. Název diplomové práce: Reklama ve farmacii Teoretická část diplomové práce se zabývá problematikou marketingu, definicí základních pojmů a specifických znaků marketingu ve farmacii. Dále definuje základní pojmy z oblasti reklamy na léčiva, zabývá se její historií a platnými právními předpisy. Poslední část se dotýká problematiky zásilkového výdeje v lékárnách. Praktická část práce se dělí na tři dílčí části. První část se zabývá analýzou reklamních materiálů lékáren s cílem odhalit v nich možná legislativní pochybení. Druhá část se zabývá dostupností věrnostních programů v lékárnách v Hradci Králové a jejich podmínkami. Třetí část se zabývá analýzou webových stránek a dostupností zásilkového výdeje v lékárnách v Hradci Králové. Výsledky práce dokazují, že při tvorbě tištěných reklamních materiálů lékáren dochází k porušování platné legislativy, odhalují velkou míru pokrytí lékáren věrnostními programy, a naopak nepotvrzují vysokou míru dostupnosti zásilkového výdeje v analyzovaných lékárnách.cs_CZ
dc.description.abstractCharles University Faculty of Pharmacy in Hradec Králové Department of Social and Clinical Pharmacy Candidate: Lucie Šťávová Supervisor: PharmDr. Jan Kostřiba, Ph.D. Title of diploma thesis: Advertising in Pharmacy The theoretical part of this diploma thesis discusses the problematics of marketing, defines basic terms and specific characteristics of marketing in pharmacy. The next chapter defines basic terms related to the marketing of medicines, discusses its history and current legislation. The last chapter discusses the problematics of internet pharmacies and home delivery of pharmaceuticals. The practical part consists of three chapters. The first one analyzes the printed advertising materials commonly available in pharmacies with the aim to detect possible violation of current legislation. The second chapter analyzes the availability of loyalty programs in pharmacies in Hradec Králové and its terms and conditions. The third chapter analyzes web pages and online presentation of pharmacies in Hradec Králové as well as the availability of home delivery of pharmaceuticals in these pharmacies. According to results, in printed advertising materials of pharmacies the law is frequently being violated, loyalty programs are commonly available in most pharmacies and on the other hand home delivery of...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Farmaceutická fakulta v Hradci Královécs_CZ
dc.subjectreklamacs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectkonkurencecs_CZ
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectcompetitionen_US
dc.titleReklama ve farmaciics_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-06-08
dc.description.departmentKatedra sociální a klinické farmaciecs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Social and Clinical Pharmacyen_US
dc.description.facultyFaculty of Pharmacy in Hradec Královéen_US
dc.description.facultyFarmaceutická fakulta v Hradci Královécs_CZ
dc.identifier.repId174217
dc.title.translatedAdvertising in Pharmacyen_US
dc.contributor.refereeHorký, Pavel
dc.identifier.aleph002191095
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePharmacyen_US
thesis.degree.disciplineFarmaciecs_CZ
thesis.degree.programPharmacyen_US
thesis.degree.programFarmaciecs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFarmaceutická fakulta v Hradci Králové::Katedra sociální a klinické farmaciecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Pharmacy in Hradec Králové::Department of Social and Clinical Pharmacyen_US
uk.faculty-name.csFarmaceutická fakulta v Hradci Královécs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Pharmacy in Hradec Královéen_US
uk.faculty-abbr.csFaFcs_CZ
uk.degree-discipline.csFarmaciecs_CZ
uk.degree-discipline.enPharmacyen_US
uk.degree-program.csFarmaciecs_CZ
uk.degree-program.enPharmacyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csUniverzita Karlova Farmaceutická fakulta v Hradci Králové Katedra sociální a klinické farmacie Kandidát: Lucie Šťávová Školitel: PharmDr. Jan Kostřiba, Ph.D. Název diplomové práce: Reklama ve farmacii Teoretická část diplomové práce se zabývá problematikou marketingu, definicí základních pojmů a specifických znaků marketingu ve farmacii. Dále definuje základní pojmy z oblasti reklamy na léčiva, zabývá se její historií a platnými právními předpisy. Poslední část se dotýká problematiky zásilkového výdeje v lékárnách. Praktická část práce se dělí na tři dílčí části. První část se zabývá analýzou reklamních materiálů lékáren s cílem odhalit v nich možná legislativní pochybení. Druhá část se zabývá dostupností věrnostních programů v lékárnách v Hradci Králové a jejich podmínkami. Třetí část se zabývá analýzou webových stránek a dostupností zásilkového výdeje v lékárnách v Hradci Králové. Výsledky práce dokazují, že při tvorbě tištěných reklamních materiálů lékáren dochází k porušování platné legislativy, odhalují velkou míru pokrytí lékáren věrnostními programy, a naopak nepotvrzují vysokou míru dostupnosti zásilkového výdeje v analyzovaných lékárnách.cs_CZ
uk.abstract.enCharles University Faculty of Pharmacy in Hradec Králové Department of Social and Clinical Pharmacy Candidate: Lucie Šťávová Supervisor: PharmDr. Jan Kostřiba, Ph.D. Title of diploma thesis: Advertising in Pharmacy The theoretical part of this diploma thesis discusses the problematics of marketing, defines basic terms and specific characteristics of marketing in pharmacy. The next chapter defines basic terms related to the marketing of medicines, discusses its history and current legislation. The last chapter discusses the problematics of internet pharmacies and home delivery of pharmaceuticals. The practical part consists of three chapters. The first one analyzes the printed advertising materials commonly available in pharmacies with the aim to detect possible violation of current legislation. The second chapter analyzes the availability of loyalty programs in pharmacies in Hradec Králové and its terms and conditions. The third chapter analyzes web pages and online presentation of pharmacies in Hradec Králové as well as the availability of home delivery of pharmaceuticals in these pharmacies. According to results, in printed advertising materials of pharmacies the law is frequently being violated, loyalty programs are commonly available in most pharmacies and on the other hand home delivery of...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placeHradec Královécs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Farmaceutická fakulta v Hradci Králové, Katedra sociální a klinické farmaciecs_CZ
thesis.grade.code1
dc.identifier.lisID990021910950106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV