Využití a ověření účinnosti internetu v marketingu profesionálních fotbalových klubů
Application and Testing of Effectiveness of the Internet in Professional Football Clubs Marketing
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/989Identifikátory
SIS: 29192
Kolekce
- Kvalifikační práce [8927]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Navrátilová, Miroslava
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
28. 4. 2006
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Název: Využití a ověření účinnosti internetu v marketingu profesionálních fotbalových klubů Název v angličtině: Application and testing of the effectiveness ofthe internet in the marketing area ofprofessional football clubs Cíle práce: Analýza současného stavu využívání internetu v marketingu profesionálních fotbalových klubů a následné zpracování doporučení pro české kluby, jak lépe internet v marketingu využívat. Metody: Práce byla vypracována na základě popisné a komparativní analýzy, analýzy SWOT a dotazm'ku. Výsledky: Práce popsala současnou situaci ve využívání internetu v marketingu českých fotbalových klubů. Tato situace byla nejprve porovnána se stavem využívání internetu zahraničními kluby. Následně byly zpracovány názory uživatelů internetu na oficiální stránky českých klubů získané z provedeného průzkumu. Z výsledků porovnání zahraničních stránek a názorů respondentů vyplynulo doporučení optimálru'ho zpracování využívání internetu pro tuzemské kluby. Klíčová slova: marketing, internet, marketingový mix, internet a marketing, popisná analýza, komparativní analýza, analýza SWOT, fotbal, profesionální kluby JanKlozar 31.3..2006 2