Strategie vnitropodnikové komunikace
The Strategy of Company Internal Communication
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/99260Identifikátory
SIS: 192607
Kolekce
- Kvalifikační práce [18159]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Vranka, Marek
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
14. 6. 2018
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
vnitropodniková komunikace, řízení, strategické řízení, strategie vnitropodnikové komunikace, nástroje vnitropodnikové komunikace, měření účinnosti vnitropodnikové komunikace, měření návratnosti investic do vnitropodnikové komunikace, oddanost, angažovanost, VodafoneKlíčová slova (anglicky)
internal communication, management, strategic management, strategy of internal communication, internal communication channels, measurement of internal communication effectiveness, measurement of internal communication return on investment, commitment, engagement, VodafoneBakalářská práce Strategie vnitropodnikové komunikace se zabývá komunikací uvnitř podniku. Zprvu se snaží shromáždit existující definice vnitropodnikové komunikace a vyvodit z nich takovou, která umožní co možná nejvhodněji vymezit předmět následujícího zkoumání. Další kapitoly teoretické části pojednávají o jejím strategickém řízení, vysvětlují jednotlivé problematické pojmy, jež jsou se strategickým řízením spojeny, a následně je aplikují přímo na oblast komunikace uvnitř firmy. Zároveň ho zasazují do kontextu rozsáhlejšího procesu a podávají příklady skutečností, z nichž je vhodné při vytváření komunikační strategie vycházet. V závěru teoretické části je podrobně rozebrána strategie vnitropodnikové komunikace - tato část se zabývá kritérii, které je možné zohledňovat při výběru jednotlivých cílových skupin a komunikačních nástrojů, jimiž budou u těchto cílových skupin naplňovány požadované cíle, a zodpovídá otázky proč a jakými způsoby implementovanou komunikační strategii vyhodnocovat. Praktická část zasazuje tyto teoretické pojmy do praxe a na případu Vodafonu dává ostatním institucím příklad, jak může interní komunikace efektivně fungovat a jakým způsobem se dá vyhodnocovat. Ve svém závěru zhodnocuje míru, v jaké praxe koresponduje s popisovanou teorií a navrhuje, jak by se interní komunikace...
The bachelor thesis Strategy of Company Internal Communication deals with the communication inside a company. First, the thesis gets together existing definitions of company internal communication and tries to make a definition, which enables the most suitable specification of the subsequent research. Next chapters of the theoretical part deal with the strategic management, explain problematic concepts related to it and apply them to the area of internal communication. Simultaneously, the strategic management is put into the wider context and gives examples of issues, that managers must take into consideration in the process of creating the strategy. Finally, the theoretical part concerns the strategy of internal communication - criteria used for choosing the target groups and communication channels to fulfil required goals for these target groups and measurement of the communication strategy. Practical part puts theoretical bases into practice in case of Vodafone and sets an example to other institutions, how internal communication works and how can be measured. Finally, it compares theory to practise and proposes, how communication could be better in this case.
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Facing new challenges of digitalization in internal communications
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOIltis, Martin Erik (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)Datum obhajoby: 23. 1. 2017(abstrakt) Jak komunikují komerční organizace směrem k zaměstnancům v době digitalizace? A daří se jim naplňovat specifické potřeby svých zaměstnanců? Tato práce se pokouší zmapovat interní komunikaci jakožto komplexní ... -
Utváření obrazu žen ve firemních časopisech
Výsledek obhajoby: OBHÁJENODlasková, Kristýna (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)Datum obhajoby: 24. 6. 2019Interní komunikace je zásadní pro každou firmu. Ne vždy je však na ní tak nazíráno. Je přenašečem informací a firemních hodnot. Vychází z firemní kultury a zároveň ji ovlivňuje. Dále má vliv na atmosféru a výkonnost firmy, ... -
Komunikační dovednosti ředitele školy - efektivní komunikace
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOKuchyňková, Eva (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2011)Datum obhajoby: 31. 5. 2011