Reedukace sluchového vnímání u dětí předškolního věku
Reeducation of auditive perception for pre-school children
diploma thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/12500Identifiers
Study Information System: 52690
Collections
- Kvalifikační práce [19158]
Author
Advisor
Referee
Růžičková, Hana
Faculty / Institute
Faculty of Education
Discipline
Special Education
Department
Information is unavailable
Date of defense
22. 1. 2008
Publisher
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaLanguage
Czech
Grade
Excellent
Tématem této práce je vytvoření skupinového program u pro děti předškolního věku, který se bude věnovat reedukaci dílčích oblasti sluchového vnímání. V teoretické části se budu zaměřovat na oblast sluchového vnímání jako soubor dílčích dovedností, na popis oblastí, které lze do sluchového vnímání zařadit. Též se zaměřím na diagnostiku sluchového vnímám , popis obtíži v této oblasti a budu se zabývat otázkou reedukace. V praktické části bude detailněji popsán skupinový program pro děti předškolního věku, bude se jednat o program na rozvoj sluchového vnímaní. Dále budou porovnávána získaná data a analyzován výsledný materiál. Výstupem diplomové práce je právě vytvoření tohoto programu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
The topic of this work is creation of a group programme for pre-school children which deals with re- education of auditory perception subareas. Within the theoretical section the areas which belong to the auditory perception are described. It also concerns the diagnostics of auditory perception, difficulties within this area, and the re-education. The practical section describes the group programme for pre-school children as a programme of auditory perception development in detail. Gained data are compared, and resultant material is analyzed. The outcome of the work is the above mentioned group programme. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)