Ergoterapie jako významný aspekt podpory procesu integrace žáka s dětskou mozkovou obrnou
Ergotherapy as Major Aspect of Support for Integration Process of Pupil with Cerebral Palsy
diploma thesis (DEFENDED)
![Document thumbnail](/bitstream/handle/20.500.11956/13866/thumbnail.png?sequence=6&isAllowed=y)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/13866Identifiers
Study Information System: 36323
Collections
- Kvalifikační práce [8891]
Author
Advisor
Referee
Kopecká, Magdalena
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Adapted Physical and Occupational Education
Department
Information is unavailable
Date of defense
21. 9. 2007
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Excellent
Název práce: Ergoterapie jako významný aspekt podpory procesu integrace žáka s dětskou mozkovou obrnou Název práce v anglickém jazyce: Ergotherapy as Major Aspect ofSupport for Integration Process ofPupil with Cerebral Palsy Cíle práce: Shrnutí dostupných informací o ucelené rehabilitaci, se zaměřením na ergoterapii a její význam v procesu integrace. Předmětem pozorování byl průběh ergoterapie u žáka s dětskou mozkovou obrnou, konkrétní využití pomůcek, jejich pomoc k vytváření podmínek pro integraci a závěrečné vyhodnocení pozorování. Metoda: Byla provedena metoda pozorování a také metoda testování. Výsledky: Ergoterapeutické postupy a pomůcky přispívají ke stimulaci a aktivaci pohybového aparátu, psychiky, kognitivních funkcí a smyslového vnímání. Napomáhají tak k podpoře integrace žáka s dětskou mozkovou obrnou. Klíčová slova: dětská mozková obrna, ucelená rehabilitace, ergoterapie, integrace, Jedličkův ústav, sebeobsluha