Plavecká úroveň dětí základních škol 1. až 4. třída (Ústecký kraj)
The swimming ability of children of basic school from 1. to 4. class (region Usti n/L.)
diplomová práce (OBHÁJENO)
![Náhled dokumentu](/bitstream/handle/20.500.11956/14059/thumbnail.png?sequence=6&isAllowed=y)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/14059Identifikátory
SIS: 30189
Kolekce
- Kvalifikační práce [8907]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Felgrová, Ivana
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Tělesná výchova a sport
Katedra / ústav / klinika
Plavecké sporty
Datum obhajoby
21. 9. 2007
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Název: Plavecká úroveň dětí základních škol1. až 4. tříd (Ústecký kraj) Title: The swimming skills of children from the first to fourth grade of elementary schools (Ústí region} Cíle práce: Cílem diplomové práce je porovnání dosažené plavecké úrovně u dětí 1. až 4. tříd základních škol, po absolvování kurzu plavání v plaveckých školách Ústeckého kraje ve školním roce 2006/2007, prostřednictvím záznamových listů plaveckých škol a dále pomocí strukturovaného rozhovoru s otevřenými otázkami. Metoda: Pro výzkum bylo použito metody analýzy dat ze záznamových listů plaveckých škol v ústeckém kraji. Dále jsem užil strukturovaného rozhovoru s otevřenými otázkami při rozhovoru s řediteli plaveckých škol, který mi měl posloužit k lepšímu nahlédnutí do nitra plavecké školy (vstupní + výstupní testy, metodika výuky, cvičitelé, motivace atd.}. Výsledky: Výsledky výzkumu poukazují na plaveckou úroveň dětí v Ústeckém kraji po absolvování deseti 90 minutových lekcí v plavecké škole. Plavecká úroveň, z pohledu překonané vzdálenosti, se zvýšila. Z 9184 dětí uplavalo při vstupním testování vzdálenost 11 ma více 4777 žáků, při výstupním testování to bylo již 7985 žáků, což odpovídá nárůstu o 34,9 % z celkového počtu. Dětí, které při vstupním testování neuplavali ani 11 m bylo 4407. Z těchto žáků uplavalo při výstupním...
Abstraction: Title: The swimming skills of children from the first to fourth grade of elementary schools (Ústí region) Aims: The aim of this thesis is to compare the level reached in swimming by children from the first to fourth grade at elementary schools after finishing the swimming course at swimming schools in ústí region in the school year 2006/2007. This was done by record sheets and structured interviews with open questions. Method: The method of data analysis of record sheets from the swimming schools of Ústí region was used for the research. Structured interviews with open questions with the directors of the swimming schools were used, too. They made it easier to look into the centre and systems of the schools (entrance + final tests, instructors, motivation etc.). Results: The results of the research show the IeveI of children after having attended ten ninety-minute-lectures in swimming schools. The swimming skills from the point of view of swum distance developed. From 9184 children, 4777 could swim 11m and more at the beginning of the course. By final testing it was already 7985, which is a 34.9% increase from the total number of children. 4407 children did not manage to swim 11m by the entrance testing. From this number, 3208 swam more than 11m by the final testing which means that 72.8% of...