Volnočasové aktivity žáků v domově mládeže
Students free time activities at school hostel
diplomová práce (OBHÁJENO)
![Náhled dokumentu](/bitstream/handle/20.500.11956/151187/thumbnail.png?sequence=7&isAllowed=y)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/151187Identifikátory
SIS: 202392
Kolekce
- Kvalifikační práce [2754]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Janošová, Pavlína
Fakulta / součást
Husitská teologická fakulta
Obor
Učitelství náboženství, etiky a filozofie
Katedra / ústav / klinika
HTF - Katedra učitelství
Datum obhajoby
20. 9. 2021
Nakladatel
Univerzita Karlova, Husitská teologická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Domov mládeže, volný čas, adolescence, zájmy, motivaceKlíčová slova (anglicky)
School hostel, free time, adolescence, interests, motivationVe své diplomové práci se zabývám především zájmy ubytovaných žáků v DM. Zkoumány jsou nejen zájmy v ubytovacím zařízení, ale také ve volném čase mimo DM. Výzkum byl realizován dotazníkovým šetřením a také rozhovorem s žáky. Cílem práce je zjistit, jaké zájmy preferují žáci v DM a mimo něj. Dále, zda žáci souhlasí s harmonogramem a povinnostmi. Zda žáci preferují individuální trávení společného času před společným. Jak se liší zájmy žáků podle věku a jak se liší obliba aktivit u mužů a žen. Teoretická část se věnuje vymezení základních pojmů (například adolescence, domov mládeže, zájmy, volný čas). Praktická část popisuje výsledky výzkumného šetření. Výsledky jsou znázorněny v grafech a tabulkách.
1 Abstract In my diploma thesis, I cover primarily the interests of students accommodated at school hostels. Not only interests in the accommodation facility are examined, but also in free time outside the school hostel. The research was carried out by a questionnaire survey and also by an interview with pupils. The aim of the work is to find out what interests are preferred by students at school hostels and outside it. Furthermore, there is the question of whether students agree with the schedule and responsibilities and whether students prefer individual spending time together over common. The work also addresses how the interests of pupils differ according to age and how the popularity of activities contrasts between men and women. The theoretical part deals with the definition of basic concepts (for example, adolescence, school hostel, interests, leisure). The practical part describes the outcomes of the research survey. These are shown in graphs and tables.