EU Cultural Relations with Partner Countries: Case Study of Armenia
Kulturní vztahy EU s partnerskými zeměmi: případová studie Arménie
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/152731Identifikátory
SIS: 227811
Kolekce
- Kvalifikační práce [18180]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Karagiannis, Yannis
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
European Politics and Society: Vaclav Havel Joint Master Programme
Katedra / ústav / klinika
Katedra evropských studií
Datum obhajoby
23. 9. 2021
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Angličtina
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
International cultural relation, constructivism, liberalism, cultural diplomacy, soft power, culture in external relationsKlíčová slova (anglicky)
International cultural relation, constructivism, liberalism, cultural diplomacy, soft power, culture in external relationsMirakyan, N. (2021). EU Cultural Relations with Partner Countries: Case Study of Armenia [Master's Thesis]. Supervisor: Mgr. Eliška Tomalová, Ph.D. Charles University. Abstract International cultural relations are a key area in the EU external relations and, thus, have gained salience in recent research. There is a growing body of constructivist literature that recognizes the importance of this area. However, there is still uncertainty in the literature regarding the views and attitudes of the partner countries toward the international cultural relations policy of the EU. In this vein, the current thesis project studies the sources and trajectory of the development of cultural relations between the EU and Armenia are from 2014 to 2020. Furthermore, the suitability of the international relations theory of liberalism is revisited in the light of cultural relations with the partner countries when these countries have concluded politico-economic agreements, and it is namely the Comprehensive and Enhanced Partnership Agreement (CEPA) in the case of Armenia. The conceptions of cultural relations are critically analyzed in relation to the theories of international relations in order to develop a normative hypothesis while excluding common conceptual fallacies and unintentional assumptions. The normative...
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Československo a Francie 1948-1968. Československo-francouzské diplomatické a kulturní vztahy v letech 1948-1968
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOMotejlková, Ludmila (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2014)Datum obhajoby: 15. 9. 2014Čtvrtá republika nesplnila očekávání, která do ní Francouzi zpočátku vkládali. Instituční systém, založený na dominanci politických stran, nebyl schopen zajistit ani vnitřní stabilitu, ani návrat Francie do velmocenského ... -
Možnosti rozvoje interkulturních kompetencí u dětí cizinců ve vybrané třídě z pohledu vyučující
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOWitzová, Dita (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2012)Datum obhajoby: 26. 9. 2012Diplomové práce se zabývá sledováním možností začlenění žáka - cizince do výchovně vzdělávacího procesu z pohledu učitele rozvojem interkulturních kompetencí. Vlastním cílem této práce bylo sledovat proces rozvíjení ... -
Analýza firemní kultury ČEZ a.s.
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOŠabatková, Jana Daniela (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)Datum obhajoby: 14. 6. 2016Práce Analýza firemní kultury ČEZ a.s. mapuje nástroje a analyzuje procesy interní komunikace, které jsou hybatelem podnikové strategie a formují firemní kulturu podniku. Práce je rozdělena na dvě základní části. První ...