Marketing mateřské školy
Marketing of Kindergarten
bachelor thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/15505Identifiers
Study Information System: 59471
Collections
- Kvalifikační práce [19159]
Author
Advisor
Referee
Bříza, Kamil
Faculty / Institute
Faculty of Education
Discipline
School Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
20. 5. 2008
Publisher
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaLanguage
Czech
Grade
Very good
Tato bakalářská práce se zabývá využitím marketingového mixu a jeho aplikací v řídící práci ředitelky mateřské školy. Teoretická část obsahuje vysvětlení hlavních pojmů používaných ve spojení s marketingem a marketingovým mixem. V praktické části této bakalářské práce byly vyhodnoceny silné a slabé stránky marketingového mixu a navržen optimální postup efektivnímu využívání těchto nástrojů. Závěr pak shrnuje výše uvedené kapitoly.
This bachelor's paper is to be aimed at marketing mix usage and it is application in managing position of the principal of Kindergarten. It is theoretical part explains the main terms used in connection to marketing and marketing mix. Practical part of this paper is to describe strong and weak point of marketing mix and sufficient process to effective use of these skills. The ending summarizes all the above mentioned chapters.