Návrh marketingového plánu Vinařství Vrítil na 5 let. Návrh v době krize
Marketing plan of Winery Vratil for 5 years. Proposal in crisis
bachelor thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/176811Identifiers
Study Information System: 249257
Collections
- Kvalifikační práce [18324]
Author
Advisor
Referee
Koblovský, Petr
Faculty / Institute
Faculty of Social Sciences
Discipline
Marketing Communications and Public Relations
Department
Department of Marketing Communication and Public Relations
Date of defense
14. 9. 2022
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědLanguage
Czech
Grade
Good
Keywords (Czech)
Marketingový plán, SWOT, sociální sítě, eshop, analýza, strategie, cíle, financeKeywords (English)
Marketing plan, SWOT, social sites, E-shop, analysis, strategy, goals, financeBakalářská práce "Marketingový plán vinařství Vrátil" se v teoretické části věnuje zprvu vyjmenování pojmů obsažených v textu a navazuje na teoretickou část postavenou na studiu a výběru vhodné literatury pro tvorbu strategie. Základy uvedené v teoretické části jsou dále zpracovány do praktické části. Praktická část začíná obeznámením situace na trhu, představením společnosti a jejích milníku, na které navazuje zpracování analýz. Z analýz byly vyvozeny nejdůležitější prvky pro následnou tvorbu strategie a její implementace, kde je navržen postup pro vytváření obsahu na sociálních sítích.
The bachelor's thesis "Marketing plan of the Vrátil winery" in the theoretical part first deals with the enumeration of terms contained in the text and follows on from the theoretical part based on the study and selection of suitable literature for creating a strategy. The basics presented in the theoretical part are further elaborated into the practical part. The practical part begins with getting to know the situation on the market, introducing the company and its milestones, which is followed by the processing of analyses. From the analyses, the most important elements for the subsequent creation of the strategy and its implementation were derived, where a procedure for creating content on social networks is proposed.