České sportovní televizní stanice na sociálních sítích: komparace soukromého a veřejnoprávního kanálu
Czech sports television stations on social networks: comparison of private and public service channel
diplomová práce (NEOBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/177343Identifikátory
SIS: 237948
Kolekce
- Kvalifikační práce [18324]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Langer, Miroslav
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Mediální studia
Katedra / ústav / klinika
Katedra mediálních studií
Datum obhajoby
19. 9. 2022
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Neprospěl/a
Klíčová slova (česky)
Sport, televize, sociální sítě, média, marketing, kvantitativní výzkumKlíčová slova (anglicky)
Sports, television, social networks, media, marketing, quantitative researchTématem diplomové práce je porovnání prezentace české veřejnoprávní (ČT sport) a komerční sportovní televize (O2 TV Sport) na sociálních sítích. Práce si klade za cíl zmapovat současný stav správy sociálních sítí tuzemských sportovních televizí, jejich ambicemi a strategií v tomto dynamicky se rozšiřujícím segmentu. Sociální sítě jsou v diplomové práci zasazeny do kontextu využití jejich potenciálu v odvětví sportovního marketingu a jejich historickým vývojem. Hlavní část práce je zaměřena na definování hypotéz, na jejich základě je proveden kvantitativní výzkum na sociální síti Facebook. Hypotézy jsou rozděleny do tří hlavních tematických bloků, zkoumána je postupně kvantita publikovaných příspěvků jednotlivých televizí, jejich formát a tematické zaměření v závislosti na televizním vysílání význačné sportovní události. V další části jsou nasbíraná data podrobena analýze. Tu mají za cíl podpořit také rozhovory s významnými představiteli obou českých sportovních televizí, jež jsou k této práci realizovány a které jsou dostupné v přílohách této diplomové práce. Ukázalo se, že české sportovní televizní stanice nemají práci se sociálními sítěmi jako prioritu. Správci sociálních sítí publikují obsah především v souvislosti s vysíláním významné sportovní události v lineárním vysílání a využívají k...
The topic of the thesis is a comparison of Czech public and commercial sports television in the presentation on social networks. The thesis aims to map the current state of social network management of domestic sports televisions, their ambitions and strategies in this dynamically expanding segment. In the diploma thesis, social networks are placed in the context of the use of their potential in the field of sports marketing and their historical development. The main part of the work is focused on defining the correct hypotheses on the basis of which quantitative research is carried out on the Facebook social network. The hypotheses are divided into three main thematic blocks, the quantity of published contributions of individual televisions, their format and thematic focus depending on the telecast of a prominent sporting event are examined in turn. In the next part, the collected data is subjected to analysis. They also aim to support interviews with important representatives of both Czech sports televisions, which are carried out for this work and which are available in the appendices of this thesis. It turned out that Czech sports television stations do not have work with social networks as a priority. Social network administrators publish content primarily in connection with the broadcast of a...