Vlastnictví mediálních domů v ČR
Ownership of media houses in the Czech Republic
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/179495Identifikátory
SIS: 167427
Kolekce
- Kvalifikační práce [18324]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Miessler, Jan
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Mediální studia
Katedra / ústav / klinika
Katedra mediálních studií
Datum obhajoby
1. 2. 2023
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
vydavatelský dům, mediální dům, mediální magnát, deník, noviny, časopisy, tištěný nákladKlíčová slova (anglicky)
Publishing House, Media House, Media Mogul, Daily, Newspaper, Magazine, PrintMagisterská práce Vlastnictví mediálních domů v ČR popisuje aktuální mediální krajinu v České republice v rámci hlavních vydavatelství s významným zásahem a širokým portfoliem titulů a dále zhodnocuje metodou analýzy pokrytí tématu Získání důvěry vlády s podporou KSČM. Cílem práce bylo popsání proměny struktury vlastnictví mediálních domů, které je momentálně téměř zcela v českých (resp. československých) rukách. Prostřednictvím analýzy popisuje možnou motivaci současných mediálních magnátů.
The master's thesis Ownership of media houses in the Czech Republic describes the current media landscape in the Czech Republic within the framework of major publishing houses with a significant impact and a wide portfolio of titles and further evaluates the coverage of the topic Gaining the trust of the government with the support of the KSČM using the method of analysis. The aim of the thesis was to describe the transformation of the ownership structure of media houses, which is currently almost entirely in Czech (or Czechoslovak) hands. Through analysis, it describes the possible motivation of contemporary media moguls.