Didaktické možnosti hypermediálního prostředí ve vzdělání
Didactic possibilities related to hypermedia environment in education
rigorous thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/18212Identifiers
Study Information System: 149377
Collections
- Kvalifikační práce [19160]
Author
Referee
Leipert, Jiří
Faculty / Institute
Faculty of Education
Discipline
Pedagogy of Pre-School Age
Department
Information is unavailable
Date of defense
9. 9. 2008
Publisher
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaLanguage
Czech
Grade
Pass
Cílem rigorózní práce je popsat vývojové trendy technických didaktických prostředků využívaných ve vzdělávání s důrazem na období po roce 1990, posoudit didaktické předpoklady hypermédií, resp. možnosti jejich aplikace ve výchovně vzdělávacím procesu. Práce se cíleně rovněž věnuje posouzení vlivu médií a mediálního prostředí na vzdělávání. Rigorózní práce sleduje vývoj technických didaktických prostředků od nejstaršího období až po informační a komunikační technologie, které představují klíčový didaktický prostředek ve vyučování pro 21. století a jsou potřebnou bází pro využití hypermédií ve vzdělávání. Proto je v práci také věnována pozornost aspektům zavádění informačních a komunikačních technologií do škol stejně jako psychologickým a pedagogickým aspektům vzdělávání v hypermediálním prostředí. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Cílem rigorózní práce je popsat vývojové trendy technických didaktických prostředků využívaných ve vzdělávání s důrazem na období po roce 1990, posoudit didaktické předpoklady hypermédií, resp. možnosti jejich aplikace ve výchovně vzdělávacím procesu. Práce se cíleně rovněž věnuje posouzení vlivu médií a mediálního prostředí na vzdělávání. Rigorózní práce sleduje vývoj technických didaktických prostředků od nejstaršího období až po informační a komunikační technologie, které představují klíčový didaktický prostředek ve vyučování pro 21. století a jsou potřebnou bází pro využití hypermédií ve vzdělávání. Proto je v práci také věnována pozornost aspektům zavádění informačních a komunikačních technologií do škol stejně jako psychologickým a pedagogickým aspektům vzdělávání v hypermediálním prostředí. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)