Post-pandemická situace v českých esportových soutěžích
The post-pandemic situation in czech esport leagues
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/182900Identifikátory
SIS: 250951
Kolekce
- Kvalifikační práce [18291]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Fousek Krobová, Tereza
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Mediální studia
Katedra / ústav / klinika
Katedra mediálních studií
Datum obhajoby
26. 6. 2023
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
esport, esport v Česku, počítačové hry, gaming, profesionální hráči, Counter Strike: GlobalOffensive, League of LegendsKlíčová slova (anglicky)
esport, esport in Czechia, computer games, gaming, professional players, Counter Strike:Global Offensive, League of LegendsTato diplomová práce se zaměřuje na fenomén esportu, tedy profesionálního hraní počítačových her, po pandemii koronaviru. Teoretická část se věnuje odvětví jako takovému, zaměřuje se na vývoj globálního esportu, offline turnajů a vysílacích platforem. Praktická část pomocí smíšeného výzkumu zkoumá český esport podrobněji, jeho proměnu během pandemie a stav v roce 2023.
This thesis focuses on the phenomenon of esports, i.e. professional computer gaming, after the coronavirus pandemic. The theoretical part is devoted to the industry as such, focusing on the development of global esports, offline tournaments and broadcasting platforms. The practical part uses mixed-methods research to explore in depth the Czech esport, its transformation during the pandemic and its state in 2023.