Spolupráce učitelů při výuce jazyků
Faculty cooperation for teaching languages
bakalářská práce (OBHÁJENO)
![Náhled dokumentu](/bitstream/handle/20.500.11956/18754/thumbnail.png?sequence=6&isAllowed=y)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/18754Identifikátory
SIS: 68330
Kolekce
- Kvalifikační práce [23779]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Dvořáková, Markéta
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Katedra pedagogiky
Datum obhajoby
12. 2. 2009
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Osm let pracuji jako lektorka anglického jazyka v soukromém vzdělávacím středisku. Moje původní profese však byla jiná, pracovala jsem jako samostatný odborný pracovník památkové péče, což byl zbytečně složitý název pro průvodce na památkovém objektu. Náplní naší práce bylo provádět návštěvníky, a pokud to byli cizinci, prováděli jsme je v příslušných jazycích. Protože v té době nebyly k dispozici cizojazyčné texty, spolupráce a pomoc mezi kolegy byla nezbytnou nutností, ale i samozřejmostí. Ke změně profese mne donutila rodinná situace, kdy po mateřské dovolené jsem nemohla pracovat hlavně o sobotách, nedělích a svátcích. Složila jsem základní státní jazykovou zkoušku z anglického jazyka a odpověděla na inzerát v tisku nabízející práci lektorky angličtiny. Podvědomě jsem očekávala pomoc a spolupráci. Naštěstí se mi obojího dostalo vrchovatě.Ne od vedení firmy,ale od kolegů. Ze všech nejvíce mi pomohla kolegyně Martina, sama aprobovaná učitelka angličtiny a hudební výchovy. Poradila mi, jaké doplňkové učebnice si koupit, kde hledat zajímavé články a vůbec mi dodávala odvahu k této nelehké práci.