Kritéria a způsoby hodnocení ve výuce slohu
Criteria and ways of evaluation in teachnig stalistics
diploma thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/19137Identifiers
Study Information System: 67634
Collections
- Kvalifikační práce [19166]
Author
Advisor
Referee
Chejnová, Pavla
Faculty / Institute
Faculty of Education
Discipline
Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Czech - French
Department
Information is unavailable
Date of defense
15. 1. 2009
Publisher
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaLanguage
Czech
Grade
Excellent
Diplomová práce se zabývá tématem hodnocení, jeho specifičností v hodinách slohové výchovy. Zaměřuje se na psané projevy žáků, zkoumá způsoby a kritéria hodnocení kontrolních slohových prací. Vychází z analýzy opravených slohových prací žáků a z dotazníkového šetření. Vyhodnocuje v praxi využívané způsoby hodnocení, navrhuje možný systém označování chyb, vhodné kriteriální hodnocení, uvádí seznam možných kritérií. Navrhuje některé možné způsoby, jak naučit pracovat žáky s kritérii hodnocení a s vlastní chybou.
Diplomová práce se zabývá tématem hodnocení, jeho specificností v hodinách slohové výchovy. Zameruje se na psané projevy žáku, zkoumá zpusoby a kritéria hodnocení kontrolních slohových prací. Vychází z analýzy opravených slohových prací žáku a z dotazníkového šetrení. Vyhodnocuje v praxi využívané zpusoby hodnocení, navrhuje možný systém oznacování chyb, vhodné kriteriální hodnocení, uvádí seznam možných kritérií. Navrhuje nekteré možné zpusoby, jak naucit pracovat žáky s kritérii hodnocení a s vlastní chybou.