Analýza marketingové komunikace projektu Díky, že můžem v letech 2018 až 2022
Analysis of the marketing communication of the Díky, že můžem project between 2018 and 2022
bachelor thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/191530Identifiers
Study Information System: 263874
Collections
- Kvalifikační práce [18158]
Author
Advisor
Referee
Rosenfeldová, Jana
Faculty / Institute
Faculty of Social Sciences
Discipline
Communication Studies:Marketing Communication and Public Relations
Department
Department of Marketing Communication and Public Relations
Date of defense
20. 6. 2024
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědLanguage
Czech
Grade
Very good
Keywords (Czech)
marketing neziskových organizací, marketing kulturních subjektů, sametová revoluce, analýza marketingové komunikace, Díky, že můžemKeywords (English)
marketing of non-profit organizations, marketing of cultural entities, Velvet Revolution, analysis of marketing communication, Díky, že můžemTato bakalářská práce si klade za cíl popis a analýzu marketingové komunikace neziskového spolku Díky, že můžem v období mezi lety 2018 až 2022. Ve své první části se věnuje teoretickému ukotvení tématu. Mapuje historii, aktivity a hodnotové ukotvení spolku a zároveň se zabývá i charakteristikami marketingové komunikace neziskových a kulturních organizací. Druhá část práce je praktická a obsahuje popis komunikačních aktivit spolku mezi lety 2018 a 2022, ze kterých následně přináší vyhodnocení stanovených komunikačních cílů a doporučení na zlepšení komunikace.
This bachelor thesis aims to describe and analyse the marketing communication of the non- profit organisation Díky, že můžem between 2018 and 2022. In its first part, it deals with the theoretical aspects of the topic. It describes the history, activities and values of the association and also offers inside into the characteristics of marketing communication of non-profit and cultural organizations. The second part of the thesis is practical and includes a description of the communication activities of the organisation between 2018 and 2022, from which it then presents an evaluation of the set communication objectives and recommendations for improving communication.
Citace dokumentu
Metadata
Show full item recordRelated items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Nové marketingové metody v knihovnách
Defence status: DEFENDEDSteklá, Zuzana (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2013)Date of defense: 16. 9. 2013V posledních několika letech se marketing zařadil mezi klíčové procesy v knihovnách, slouží jako účinný nástroj konkurenčního boje, prostředek k definování identity knihovny a nový způsob komunikace s uživateli. Knihovny ... -
Olfaktorický marketing - využití přirozených a uměle šířených aromat v maloobchodních prodejnách přírodní kosmetiky
Defence status: DEFENDEDPlachá, Linda (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Date of defense: 13. 6. 2018The bachelor thesis "Olfactory marketing - The usage of natural and artificially propagated aroma in retail stores of natural cosmetic products" deals with the usage of olfactory marketing in the field of business and its ... -
Ambush marketing na příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji 2015
Defence status: NOT DEFENDEDLakomá, Milena (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Date of defense: 25. 9. 2018Tato bakalářská práce se věnuje problematice ambush marketingu - nebo také parazitujícího marketingu - na konkrétním příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji, které se konalo v roce 2015 v Praze a v Ostravě. Ve práci je ...