Identifikace miskoncepcí žáků v tematickém celku Plazi
The identification of student's misconceptions in focus on thematic group Reptiles
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/20040Identifikátory
SIS: 51274
Kolekce
- Kvalifikační práce [20091]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Pisková, Dana
Fakulta / součást
Přírodovědecká fakulta
Obor
Učitelství biologie pro střední školy - Učitelství matematiky pro střední školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra učitelství a didaktiky biologie
Datum obhajoby
28. 5. 2009
Nakladatel
Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Diplomová práce je zaměřena na identifikaci miskoncepcí žáků základních škol v tematickém celku Plazi. Nejprve je problematika miskoncepcí charakterizována v obecné rovině, následně je provedena pojmová analýza učebnic přírodopisu v daném tematickém celku. Mylné představy žáků 5., 7. a 9. ročníků byly zjišťovány pomocí dotazníkového šetření. Výsledky byly statisticky zpracovány v tabulkovém procesoru MS Excel a v programu MS Excel Chi+square+All. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Master Thesis is focussed on identification of basic school students misconceptions in thematic group Reptiles. The issue has been characterized in general terms then concept analysis of natural history textbooks aimed on mention thematic group has taken a place. Misconception data for statistics has been gathered via question-form from students of 5., 7. and 9. grade. The results have been statistically processed by MS Excel and MS Excel Chi+square+All software. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)