Výukové a diagnostické možnosti prostředí Sčítací trojúhelníky u žáků na 1. stupni
Teaching and diagnostic possibilities of areas Adding triangles used with pupils on the basic school level
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/21069Identifikátory
SIS: 74154
Kolekce
- Kvalifikační práce [19160]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Jirotková, Darina
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra matematiky a didaktiky matematiky
Datum obhajoby
22. 5. 2009
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Kvalitativní výzkum prostředí součtových trojúhelníků založený na experimentu. Zadání parametrů náročnosti úlohy, popis a analýza řešitelských strategií, charakteristika a analýza chyb, reedukační postupy. Zpracování tématu z pohledu výukových a diagnostických možností. Cílem práce je kvalitativně navýšit význam prostředí součtových trojúhelníků při vyučování aritmetiky na 1. stupni ZŠ.
Qualitative research of the environment of Summing triangles based on an experiment. Exercise's level parameters determination, description and analysis of solving strategies, characteristics and analysis of mistakes, re-education process. The theme treated from the aspect of didactic and diagnostic potentials. The purpose of this work is to enhance qualitatively the importance of the environment of Summing triangles in arithmetics for primary schools.