Využití plaveckých pomůcek v etapě předplavecké a základní plavecké výuky
Swimming aids and their useable in lead time and in basic stage of swimming
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/21071Identifikátory
SIS: 73840
Kolekce
- Kvalifikační práce [19160]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Kuhnová, Věra
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra tělesné výchovy
Datum obhajoby
19. 5. 2009
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Cílem práce je vyhledat bazény s hlubokou a mělkou vodou, ve kterých probíhá přípravná a základní plavecká výuka dětí předškolního a mladšího školního věku, a získat informace o používaných pomůckách. Analýzou veškerých dostupných informací (literární, elektronické zdroje, zkušenosti) a prostřednictvím hypotéz vytvořit jasnou vlastní představu o správném a účelném používání plaveckých pomůcek. Výzkumnými metodami (dotazník,interwiev, pozorování) zjistit skutečný stav dané problematiky. Klíčová slova: plavání, přípravná (předplavecká) etapa plavecké výuky, základní etapa plavecké výuky, základní plavecké dovednosti - plavecké dýchání, vznášení a splývání, potápění a orientace ve vodě, pády a skoky do vody, vnímání vody, plavecké pomůcky, metodika
The target of my work is choose some basis with deep and shallow water, where wage the prepare and basic swimming training with children preschool age and children younger shool age, and get some information about using aids. Make a clear idea about right and efectivity use a swim aids by hypothesi and by profiling all accessible informations about this problem. The stage of this problem is detected by research methods - questionaire, interwiev, observation. Key words: Swimming, Lead time swimming aktivity, Basic stage of swimming, basic swimming skills - Watter brathing, Buoyancy, Submerging, Orientation in the water, Fancy diving, Falls, Sensation the water, Swim aids, Methodology