Vysoké školy a vzdělávací politika v České republice po roce 1989
Universities and educational policy in the Czech Republic after the year 1989
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/21351Identifikátory
SIS: 82259
Kolekce
- Kvalifikační práce [23802]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Váňová, Růžena
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Katedra pedagogiky
Datum obhajoby
26. 1. 2010
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Diplomová práce "Vysoké školy a vzdělávací politika v České republice po roce 1989" se zaměřuje na vývoj vysokoškolského vzdělávání po roce 1989. A nejen to. Stejným způsobem se snažím vnímat možné aspekty, které budou mít vliv na rozvoj vysokoškolského vzdělávání. Dvacet let rozvoje vysokoškolského vzdělávání mělo významný vliv na stav vysokých škol v České republice. Na tento stav mělo vliv několik aspektů, které jsem se pokusil zmapovat. Stejně jako je důležité vnímat minulost, je nutné vidět i možnou budoucnost. Tu j sem se pokusil popsat v závěrečné části práce.
The degree thesis tit1ed "Universities and educational policy in the Czech republic after the year 1989" aims at university education after 1989. And more than this, I seek to perceive aspects with possible impacts on further development of university education. Twenty years of evolving university education have witnessed enormous influence on the condition of universities in the Czech Republic. When mapping the status several aspects have to be taken into consideration. To perceive the past is as important as to foresee the potential future. And this is what I attempted to describe in the final part of my degree thesis.