Marketingová komunikace Hypo stavební spořitelny 2007/2008
Marketing communication of Hypo building savings bank 2007/2008
bachelor thesis (DEFENDED)
![Document thumbnail](/bitstream/handle/20.500.11956/22057/thumbnail.png?sequence=7&isAllowed=y)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/22057Identifiers
Study Information System: 72968
Collections
- Kvalifikační práce [18229]
Author
Advisor
Referee
Hejlová, Denisa
Faculty / Institute
Faculty of Social Sciences
Discipline
Marketing Communications and Public Relations
Department
Department of Marketing Communication and Public Relations
Date of defense
27. 1. 2010
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědLanguage
Czech
Grade
Good
Diplomová práce "Marketingová komunikace HYPO stavební spořitelny 2007/2008" pojednává o aktivitách marketingové komunikace HYPO stavební spořitelny od března 2007 do března 2008. Cílem práce je popsat jednotlivé aktivity marketingové komunikace tohoto subjektu a dále analyzovat cíle jeho marketingové komunikace. Hodnotí vliv komunikační strategie na vnímání subjektu veřejností.
Diploma thesis " Marketing communication of HYPO building savings bank 2007/2008 " deals with the activities of marketing communication of HYPO building savings bank between March 2007 and March 2008. The purpose of this thesis is to describe individual activities of marketing communication of this subject and to analyze goals of its marketing communication. The thesis evaluates the impact of the communication strategy on the public's perception of the subject.