Spokojenost klientů se službami o.s. Green Doors
Client's contentment with the service of o.s. Green Doors
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/22933Identifikátory
SIS: 81768
Kolekce
- Kvalifikační práce [1555]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Martinek, Jan
Fakulta / součást
Evangelická teologická fakulta
Obor
Pastorační a sociální práce
Katedra / ústav / klinika
Jabok
Datum obhajoby
27. 1. 2010
Nakladatel
Univerzita Karlova, Evangelická teologická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Uspokojivě
Bakalářská práce "Spokojenost klientů se službami O. s. Green Doors" byla vytvořena příjmovým pracovníkem služby O. s. Green Doors. Obsahuje teoretický vhled do problematiky pracovní rehabilitace pro psychicky nemocné jedince. V praktické části je popsán vznik, struktura, distribuce a vyhodnocení dotazníku spokojenosti. Dotazník spokojenosti zkoumá spokojenost klientů se službou sociální rehabilitace ve sdružení O. s. Green Doors. Dotazník vychází z předpokladu, že spokojenost se službou je v přímém vztahu s její efektivitou. Zkoumá několik jednotlivých domén, které sledují spokojenost klienta v různých oblastech péče. První se týká příjmu klientů do rehabilitace. Druhá spolupráci klienta s terapeutickým týmem. Třetí klientově spolupráci s klíčovým pracovníkem. Čtvrtá pracovního prostředí. Pátá celkového hodnocení služby. Organizace některé oblasti, které považuje za důležité pro úspěšnou rehabilitaci vyzdvihla. Tyto otázky jsou v metodice dotazníku vysloveny jako předpoklady. Organizace předpokládá, že klienti v těchto oblastech budou vykazovat spokojenost. Předpoklady: Klienti hodnotí vstup do služby pozitivně Klienti hodnotí zaučování do pracovních aktivit kladně jako funkční a pomáhající Klienti jsou spokojeni s vedením a obsahem rehabilitačních plánů. RHB plány klientům pomáhají Klienti jsou...
This document was created by admission manager of service O. s. Green Doors. The questionnaire describes creation, structure, distribution and evaluation of the client's contentment with the service of O. s. Green Doors. The questionnaire checks contentment of clients in the service of social rehabilitation at O. s. Green Doors. The questionnaire comes out from a premise, that contentment with a service is in direct relation with effectiveness of that service. The questionnaire examines several domains that monitor client's contentment in different areas of the service. The first deals with admission of clients to rehabilitation. The second refers about client's cooperation with the therapeutic team. The third deals with client's co-operation with the key worker. The fourth examines the working environment. The fifth assesses the whole service provided by O. s. Green Doors. The organization has emphasized some domains, that they consider important for successful rehabilitation. These questions are stated as presumptions in the methodology of the questionnaire. The organization supposes that clients will show satisfaction in these areas. The presumptions are: Clients assess admission into the service positively. Clients assess induction to works process positively as functional and helpful. Clients are...